Hoe was je Glamping vakantie?
8.6/10
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?
8.8/10

397 Reviews

7/10

Misschien naïef om te denken dat airco in de tent werkt, maar de koelte was nauwelijks merkbaar in de hitte. Verder een hele mooie tent alles erop en eraan. Ook een mooie omgeving. Wel veel... Misschien naïef om te denken dat airco in de tent werkt, maar de koelte was nauwelijks merkbaar in de hitte. Verder een hele mooie tent alles erop en eraan. Ook een mooie omgeving. Wel veel geluidsoverlast gehad van feestjes in de buurt (strand, camping) tot 5:30 in de morgen... Dat was erg jammer.

8/10

De communicatie en het boeken van de tent liep heel soepel . Bij vragen werd er snel gereageerd. De tenten zelf zijn uitstekend, alles schoon/ruim/ compleet en mooi. We zijn 2 keer op dezelfde... De communicatie en het boeken van de tent liep heel soepel . Bij vragen werd er snel gereageerd. De tenten zelf zijn uitstekend, alles schoon/ruim/ compleet en mooi. We zijn 2 keer op dezelfde camping in Frankrijk geweest. Ik had wel het idee dat dit jaar de matrassen en kussens van een mindere kwaliteit waren.
Maar verder prima.

Caroline L.

10/10

Heel goede, snelle en vriendelijke service. Niets op aan te merken.

Petra

10/10

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op de camping Punta Mila. Wij hebben 2 dagen in Lodge tent gezeten zonder badkamer en daarna 7 dagen in de logement met badkamer en airco. Allebei de tenten... Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op de camping Punta Mila. Wij hebben 2 dagen in Lodge tent gezeten zonder badkamer en daarna 7 dagen in de logement met badkamer en airco. Allebei de tenten waren geweldig en super luxe. Airco hebben wij niet gebruikt. Inrichting is mooi en goed. Lekkere bedden. Al met al een geweldige vakantie in mooie tenten en de locatie was ook mooi en erg fijn.

10/10

Bovenverwachting! Erg blij toen wij aankwamen en de tent en de plek zagen! Erg fijne vakantie gehad.

5/10

Dit keer zaten we tussen 2 Nederlandse gezinnen met kleine huilende kinderen die ons 's nachts en 's ochtends wakker hielden. De plekken zijn vrij klein waardoor je dicht op elkaar zit. De tent zelf... Dit keer zaten we tussen 2 Nederlandse gezinnen met kleine huilende kinderen die ons 's nachts en 's ochtends wakker hielden. De plekken zijn vrij klein waardoor je dicht op elkaar zit. De tent zelf was prima, de plek te opgepropt waardoor de rust minder was dan gehoopt.

Saskia

4/10

Tent was super. Animatie op camping was erg overheersend. Overdag met erg harde muziek bij het zwembad en elke avond van 22.15 tot op z’n vroegst 00.00 uur harde muziek/geluid bij een voorstelling.... Tent was super. Animatie op camping was erg overheersend. Overdag met erg harde muziek bij het zwembad en elke avond van 22.15 tot op z’n vroegst 00.00 uur harde muziek/geluid bij een voorstelling. Onze tent lag aan kant van theater, slapen voor die tijd was er niet bij. Hebben bijna elke avond camping tot laat ontvlucht. Daardoor minder genoten van de vakantie.