Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

E. Jonker

Uitstekend geholpen. Mooie tent. Prachtig uitzicht. Tent stond wel erg dicht op andere kampeerplekken waardoor we veel geluid hoorden van buren (en zij van ons).

Chantal Wintershoven

Heerlijke vakantie gehad, mooie schone camping, prachtige tenten, goeie locatie, veel gezelligheid. Volgend jaar willen we hier zeker weer naartoe!

Het ontbreken van een BBQ in een safaritent werd als een enorm gebrek ervaren. De camping stelde een electrische grill ter beschikking maar functioneerde nauwelijks. Hierdoor konden we in de... Het ontbreken van een BBQ in een safaritent werd als een enorm gebrek ervaren. De camping stelde een electrische grill ter beschikking maar functioneerde nauwelijks. Hierdoor konden we in de praktijk niet barbecuen. De inventaris van de safaritent bij vergelijkbare organisaties is inclusief luxe gasbarbecue

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback, we vragen de camping het functioneren van de elektrische grill te verbeteren. Op deze bestemming in een gasbarbecue van hogerhand helaas niet toegestaan.

Top safari tent, van alle gemakken voorzien.

Stefan Heijnen

Prima boeking, na eerst een boeking die gereserveerd was.
2e prima geregeld en ook was alles goed geregeld

Tent was uitmuntend. Locatie op camping druk en compact. Camping zelf netjes verzorgd, wel in nacht last van herrie andere campings / disco's (tot 04.00...)

Het contact met Glamping4all was uitstekend. Betrokken en meedenkend. Erg fijn!

Makkelijk, relaxt, good feeling

Simone

Goed contact met de medewerker. Tent is ook heel fijn met alle luxe die erop en aan zit. De locatie vonden wij minder. Veel geluidsoverlast door basketbalbaltoernooi (eerste avond bij aankomst) en... Goed contact met de medewerker. Tent is ook heel fijn met alle luxe die erop en aan zit. De locatie vonden wij minder. Veel geluidsoverlast door basketbalbaltoernooi (eerste avond bij aankomst) en dorpsfeesten 2 avonden in het naastgelegen park, en 2 avonden op de camping veel geluid. We kwamen van een hele rustige camping dus het verschil was ook erg groot, maar we dachten de eerste avond echt: "Waar zijn we beland..?". Alle andere avonden was het rond twaalf uur wel stil gelukkig.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback! We geven het door aan de markering afdeling om hiervan wat op de website te zetten.