We Keep IT Simple

Top bedrijf met een perfecte service! Gekko is ideaal, het heeft boekhoudkundige koppelingen, rapporten, offerte module, factuur module en ik kan mijn abonnementen relatief makkelijk klaar zetten.... Top bedrijf met een perfecte service! Gekko is ideaal, het heeft boekhoudkundige koppelingen, rapporten, offerte module, factuur module en ik kan mijn abonnementen relatief makkelijk klaar zetten. Natuurlijk zijn er ook nog verbeterpunten maar hier wordt ook serieus mee omgegaan als je ze aangeeft. Een aanrader voor elke ondernemer die zich wil focussen op de business en niet op het papierwerk!

Reactie Gekko Feedback:

Wat goed om te horen, dank je wel! We doen inderdaad ons best om iedere dag het systeem een klein beetje slimmer en beter te maken.

Balikbayan Box Nederland

Top bedrijf.
Goede Support. Vragen worden snel beantwoord. En er wordt mee gedacht om een oplossing te vinden.
Echt top.

Reactie Gekko Feedback:

Dank je, daar doen wij inderdaad ons best voor :)

Achim Heine (musicus) & Good Mindfulness

Top

D voor Design

Al een aantal jaar een tevreden gebruiker

Reactie Gekko Feedback:

Wat leuk om te horen, dank je.

DvR

Nog geen ondernemer, maar Gekko is wel handig om bonnen digitaal te scannen en bij te houden. Ook het bijhouden van uren en ritten is met Gekko handig voor declaraties.

Reactie Gekko Feedback:

Ja daar kan je Gekko inderdaad ook prima voor gebruiken! Goed om te horen.

Lind&co

Super!

Peter Rutgers Fotografie

Simpel en makkelijk in gebruik. Bij vragen is de support heel goed en vooral fijn. Ze helpen en denken mee en als je een goed idee voor een functie hebt dan nemen ze deze mee.

Eerste jaar...

Eerste jaar gratis versie gebruikt en de betaalde versie is voor mij een meerwaarde en voor de prijs zeker waardig.

Reactie Gekko Feedback:

Hi Peter, wat goed om te horen dat je de waarde van Gekko Premium ziet. We helpen je graag als je meer vragen hebt.

Plasmeijer Webdesign

Fantastisch programma met uitstekende support!

Reactie Gekko Feedback:

Kijk, daar worden wij nou blij van. Dank je.

Jansenholding

Zeer goed

Boud Klus Services

Voor mij is Gekko helemaal prima, het spaart me veel tijd en is echt goedkoop. Begrijp niet hoe ze dat er voor doen. Door een betaallink met de factuur mee te sturen krijg ik mijn rekeningen veel... Voor mij is Gekko helemaal prima, het spaart me veel tijd en is echt goedkoop. Begrijp niet hoe ze dat er voor doen. Door een betaallink met de factuur mee te sturen krijg ik mijn rekeningen veel sneller betaald.

Reactie Gekko Feedback:

Dank je voor je review, dat is goed om te horen!