BVDL-Support

Ben zeer tevreden over het eenvoudige gebruik van het progamma

Reactie Gekko Feedback:

Goed om te horen, dank je wel!

Consultants in Business

Uitstekend

Dank je!

ANDarchitecture.eu

Voor de schaal van mijn organisatie (1 ZZP) ben ik super tevreden met dit pakket. Wellicht dat ik de helft nog niet ken of gebruik en natuurlijk kan ik ook niet oordelen over tricks die ik niet ken... Voor de schaal van mijn organisatie (1 ZZP) ben ik super tevreden met dit pakket. Wellicht dat ik de helft nog niet ken of gebruik en natuurlijk kan ik ook niet oordelen over tricks die ik niet ken en het pakket voor mij nog beter zouden kunnen maken. Ik heb jullie pakket iig al aan veel collega's aanbevolen en ik begrijp bijna niet dat iemand het dan niet meteen gaat gebruiken. :-)

Reactie Gekko Feedback:

Wat leuk, dank je! Ken je dan ook het Gekko Heroes programma?
Laat maar weten als je vragen hebt, dan denken wij graag met je mee.
Succes.

Petra

Prima programma, werkt super en makkelijk

Reactie Gekko Feedback:

Dank je voor je feedback!

B&B Het Domushuis

Heel duidelijk programma, maakt het makkelijk zelf een groot deel van je administratie te doen!

Hi Domushuis,
En dat is precies waar wij het voor doen, goed om te horen!

SdelbarrioB

Mijn ervaring met Gekko is goed. De app maakt mijn boekhouding heel makkelijk en als er problemen zijn word ik snel geholpen.

Reactie Gekko Feedback:

Dank je voor je mooie feedback, dat is goed om te horen!

Michelle Samba

Top

Reactie Gekko Feedback:

Hi Michelle, dank je voor je 5 sterren, daar worden wij blij van!

Red Creative Studios

Dank je!

Wendeline van Houten

Handig maar te duur

Reactie Gekko Feedback:

Dank je voor je feedback. Je kan Gekko gratis gebruiken met de basis functies of je kan kiezen voor het betaalde Premium account. Wij doen ons best om dat zo betaalbaar mogelijk te houden, maar... Dank je voor je feedback. Je kan Gekko gratis gebruiken met de basis functies of je kan kiezen voor het betaalde Premium account. Wij doen ons best om dat zo betaalbaar mogelijk te houden, maar kunnen niet van de lucht leven.
Als je vragen hebt of ergens mee zit helpen wij je graag verder via support@getgekko.com.

FreshMatter

Reageren snel op(hulp)vragen en zijn dan helder en duidelijk. Tool is simpel en doet wat het moet doen.

Reactie Gekko Feedback:

Wij doen ons best om het simpel te houden en snel op vragen te reageren, goed om te horen dat dat lukt.