Lusenet Data Consulting

Reactie Gekko Feedback:

Dank je voor je aanbeveling!

Met hout en ziel

Beste app voor zzp’s. Prijs is laag en wat je krijgt is heel veel. Je facturen zien er profesioneel uit en het gebruik is simpel en intuïtief. Gebruik het al jaren en kan het iedereen aanraden.... Beste app voor zzp’s. Prijs is laag en wat je krijgt is heel veel. Je facturen zien er profesioneel uit en het gebruik is simpel en intuïtief. Gebruik het al jaren en kan het iedereen aanraden. Pareltje..

Reactie Gekko Feedback:

Goed om te horen, dank je voor je mooie review!

Miles Ahead Business Jazz B.V.

Goede tool die het gewoon doet, dus al jaren mijn admin programma

Reactie Gekko Feedback:

Daar doen wij ons best voor, dank je.

Hermes Executive HRM B.V.

Prima, gebruiksvriendelijk

Reactie Gekko Feedback:

Goed om te horen, dank je.

samen meer waarde

Prima, het voorziet in een behoefte

Dank je!

Erik van Gulik / DOTS Coaching en Training

Makkelijk en overzichtelijk

Reactie Gekko Feedback:

Dat is inderdaad ons doel, dank je.

ProSanity

Goede klantenservice en een goed product

Reactie Gekko Feedback:

Goed om te horen dat je de klantenservice waardeert, dat zal ik doorgeven aan de collega's. Dank je.

Marketing Pepper

Reactie Gekko Feedback:

Dank je Marketing Pepper!

Het Script

Positief/praktisch

Reactie Gekko Feedback:

Goed om te lezen, dank je.

We Keep IT Simple

Top bedrijf met een perfecte service! Gekko is ideaal, het heeft boekhoudkundige koppelingen, rapporten, offerte module, factuur module en ik kan mijn abonnementen relatief makkelijk klaar zetten.... Top bedrijf met een perfecte service! Gekko is ideaal, het heeft boekhoudkundige koppelingen, rapporten, offerte module, factuur module en ik kan mijn abonnementen relatief makkelijk klaar zetten. Natuurlijk zijn er ook nog verbeterpunten maar hier wordt ook serieus mee omgegaan als je ze aangeeft. Een aanrader voor elke ondernemer die zich wil focussen op de business en niet op het papierwerk!

Reactie Gekko Feedback:

Wat goed om te horen, dank je wel! We doen inderdaad ons best om iedere dag het systeem een klein beetje slimmer en beter te maken.