Pieter

Prima programma, wat ook steeds wordt doorontwikkeld met verbeteringen en nieuwe handige functies.

Reactie Gekko Feedback:

Dank je wel! Wij doen ons uiterste best om het systeem iedere week een klein beetje beter te maken. De komende tijd komen er nog een paar mooie verbeteringen aan, dus hou het in de gaten :)

Cordua

Ben er helemaal blij mee, kan het ook als niet boekhoudwurm handhaven

Reactie Gekko Feedback:

Ons doel is om het zou simpel mogelijk te maken, goed te horen dat dat nog steeds lukt!

Sjoerd van der Hucht Fotografie

Erg prettige online boekhoudsysteem

Dank je Sjoerd.

Van Ingen Support

Sluit prima aan bij mijn wensen en eisen voor wat betreft mijn administratie.

Reactie Gekko Feedback:

Dat is goed om te horen, dank je!

Simon Heijmans

Zeer goed product

Reactie Gekko Feedback:

Dank je voor je review, goed om te horen.

De Duizendpoot

Goede ervaringen

Reactie Gekko Feedback:

Dank je voor je feedback!

Francois

Naast ontzettend fijne software waar geregeld nieuwe functies aan worden toegevoegd, ook een bedrijf dat de support goed op orde heeft. Met verbetersuggesties wordt echt iets gedaan en vragen worden... Naast ontzettend fijne software waar geregeld nieuwe functies aan worden toegevoegd, ook een bedrijf dat de support goed op orde heeft. Met verbetersuggesties wordt echt iets gedaan en vragen worden snel en volledig beantwoord. Spijt dat ik niet eerder dit product ben gaan gebruiken.

Reactie Gekko Feedback:

Dank je voor je mooie review, daar worden wij erg blij van!
En laat die feedback maar komen, dan kunnen we iedere dag het Gekko systeem een kleine beetje beter maken.

O.O.M Marketing

Prima en makkelijk in gebruik

Reactie Gekko Feedback:

Daar doen wij ons best voor, goed om te horen dat je het makkelijk in gebruik vindt.

Omlo Consultancy &Proj mgt

Doet wat het moet doen

Dank je voor je review!

Geluidswerk

Positief en stabiel

Reactie Gekko Feedback:

Dat is goed om te horen, daar doen wij ons best voor.