Evolved fit

Dank je!

Cloutive

Natural

Dank je voor je review.
Wat zouden wij moeten doen zodat je Gekko wel zou aanbevelen?

Richie

Prima. Wat super irritant is dat je telkens voorstellen krijgt om vooraf betaald te worden door de Rabobank. Soort voorschot waar de Rabo flink aan verdient natuurlijk.
Verder zijn de apps van...
Verder zijn de apps van Gekko en het online platform prima.

Hi Richie,
Dank je voor je feedback. Je kan dit nu eenvoudig uitzetten in je notificatie settings in Gekko, dan zal je deze popup niet meer te zien krijgen.

Fenikscoach

Heel fijn, visueel en praktisch. Nog niet handig voor jaarbalans te maken

Reactie Gekko Feedback:

Dank je voor mooie review Marielle!

DJ / Presentator LB

Super app! Ik gebruik alle apps! Dit is precies wat ik nodig heb!

Reactie Gekko Feedback:

Ah wat goed, daar worden wij blij van!

Leefleerschool VAN BINNENUIT

Ik ben heel tevreden! Het programma is bijzonder gebruiksvriendelijk en bij vragen krijg je snel antwoord en wordt je goed geholpen.

Reactie Gekko Feedback:

Dank je, daar doen wij ons best voor, dus goed om te horen.

Hemmer-Works

Fijn programma om de boekhouding van mijn ZZP bedrijf in bij te houden, werkt gemakkelijk en zeker de BTW-rapportages zijn zeer behulpzaam en ontzien mijn boekhouder. Enige nadeel is dat een tijd... Fijn programma om de boekhouding van mijn ZZP bedrijf in bij te houden, werkt gemakkelijk en zeker de BTW-rapportages zijn zeer behulpzaam en ontzien mijn boekhouder. Enige nadeel is dat een tijd geleden er een bug is ontstaan waardoor niet betaalde kosten niet langer op datum zijn gesorteerd, oplossen lijkt niet te lukken.

Reactie Gekko Feedback:

Dank je voor je goede feedback.
Wij hebben nog een keer naar deze bug gekeken, ik denk dat we die nu gevonden hebben en kunnen oplossen. Excuses dat dat even geduurd heeft, dat was niet nodig.

De Leukste Workshop

Dank je!

Held op Slippers

Zeer fijne partij, met mooie aanvullingen.

Dank je, Held!

Kristine Damhuis | Opleidingsadvies

Goede ervaring, bij vragen wordt er snel gereageerd

Reactie Gekko Feedback:

Dank je, daar doen wij altijd ons best voor!