Snelheid van leveren
Informatie voorziening / Klantenservice
Kwaliteit van het product

Raphael

Kordaat en vlot

Geen verbeterpunten tot nu toe

Nicolette van Tienhoven

Slecht

hou je aan de bezorgdag

Reactie Geldtel.nl:

Beste Nicolette,
Bij de bestelling heeft u inderdaad een alternatieve leverdatum ingegeven, mijn collega's hebben dit per ongeluk diezelfde dag nog verzonden. Mijn excuus.
Bedankt voor uw...
Beste Nicolette,
Bedankt voor uw beoordeling.
Geldtel.nl

Niet

Peter Platschorre

Heel goed snelle service

Bart Punter

Prima ervaring gehad met geldtel, site is makkelijk en goed gericht op bedrijven

Ik kon aangeven bij de levering welke datum ik het bezorgd wilde hebben, echter is heir geen rekening mee gehouden

sandra van bergen

Snelle en correcte bezorging en het ook het plaatsen van de bestelling ging erg makkelijk. Volgende keer bestellen wij zeker weer bij deze firma want ook de prijs kwam als beste uit de bus bij... Snelle en correcte bezorging en het ook het plaatsen van de bestelling ging erg makkelijk. Volgende keer bestellen wij zeker weer bij deze firma want ook de prijs kwam als beste uit de bus bij vergelijking van andere bedrijven.

Ton Vernooij / VV Schalkwijk

Prima website waar de info goed te vinden is. In overleg besteld en netjes en tijdig geleverd. Na levering nog een keer telefonisch contact gehad voor wat installatie-vragen en prima geholpen.

Nick Kloosterman

Snelle levering en uitgebreide informatie over de producten. Mooi en goed verpakt bij ontvangst dus een dikke 10!

A. Bos

Hele goede ervaring super snelle levering en service