Snelheid van leveren
Informatie voorziening / Klantenservice
Kwaliteit van het product

Thomas Steur

Sneller en zorgvuldiger dan internet

geen enkel

Bert Blom

Fijne ervaring! Snelle service! Voldoet aan verwachting! Daar houden we van! Nu hopen dat wij in deze onzekere tijden VEEL gebruik mogen maken van de bestelde kassalade :)

Ga vooral zo door!

Lizania

Goede service, ik werd telefonisch opgeld vóórdat mijn kassa opgestuurd werd.

Er zit geen gebruiksaanwijzing bij de biljettelmachine. Dus hoe weten we nu wat de functie is van alle knoppen ?? We betalen extra voor een discrete verpakking. Nou, de biljettelmachine wordt in... Er zit geen gebruiksaanwijzing bij de biljettelmachine. Dus hoe weten we nu wat de functie is van alle knoppen ?? We betalen extra voor een discrete verpakking. Nou, de biljettelmachine wordt in originele doos geleverd met de post. Er zit helemaal geen extra doos omheen, alleen een zwart plastic. Dit zwarte plastic is door de post al helemaal kapot gegaan. En de doos was ook al flink beschadigd. Weg discretie !

Gebruiksaanwijzing toevoegen. En pakket versturen in een extra blanco doos.

Jan Van Abeelen

Is zeer goed

Nee

Hebben mij de keuze van een kassasysteem enorm geholpen zowel telefonisch als per e-mail. Indien een persoon afwezig was, werd het verder behandeld door een ander persoon. Iedereen was op de... Hebben mij de keuze van een kassasysteem enorm geholpen zowel telefonisch als per e-mail. Indien een persoon afwezig was, werd het verder behandeld door een ander persoon. Iedereen was op de hoogte van het kassasysteem

Gezien ik niet zo handig ben en geen informaticus vond ik het jammer dat er geen handleiding bij de levering zat, maar er werd mij per mail bevestigd(is nu weekend) dat ik maandag de support kon... Gezien ik niet zo handig ben en geen informaticus vond ik het jammer dat er geen handleiding bij de levering zat, maar er werd mij per mail bevestigd(is nu weekend) dat ik maandag de support kon contacteren voor hulp

Ramona Pinna

Eerlijk en precies

Rodney Van Hoeve

Hele snelle respons per email en ook de bezorging ging vlekkeloos.

Ivo Gossen

Fantastisch