Snelheid van leveren
Informatie voorziening / Klantenservice
Kwaliteit van het product

stichting Darius

Zeer correct

wat niet op voorraad is ook niet op de website plaatsen.

bopekhandel Gebr.Koster

Makkelijk bestellen, snelle levering

Matig, scanner en printer besteld, scanner geleverd, na een maand en meerdere keren bellen en verschillende redenen krijgen we nu opeens te horen dat het nog een maand gaat duren.

Duidelijkheid over levertijden en als iets langer duurt melden, krijg eerst te horen dat het elk moment kan binnen komen en als we dan zelf na een week toch maar weer eens bellen duurt het opeens... Duidelijkheid over levertijden en als iets langer duurt melden, krijg eerst te horen dat het elk moment kan binnen komen en als we dan zelf na een week toch maar weer eens bellen duurt het opeens nog een maand vanwege toestanden in China terwijl iets vorige maand al van een duits magazijn zou komen. Ja ja.

Medical Care

Snelle bezorging, discreet verpakt.

Opties om of alles tegelijk te verzenden of los verzend moest worden (ik kreeg 2 pakketjes die in 1 pakket hadden gekund)

LTV Voorwijk

Prima prijsstelling. Goede en snelle afhandeling van de bestelling

Extreem Slecht!

reageren op mail, telefoon, bestellingen en betaling! 4 dagen geleden een bestelling geplaatst en betaald. Zou de volgende dag geleverd worden, nog niks ontvangen. Op Email na 3 dagen nog geen... reageren op mail, telefoon, bestellingen en betaling! 4 dagen geleden een bestelling geplaatst en betaald. Zou de volgende dag geleverd worden, nog niks ontvangen. Op Email na 3 dagen nog geen reactie, als je belt wordt je doorgeschakeld naar een voicemail.
Opgelicht voor 4 tientjes, te triest!

Had vooraf een uitgestelde leverdatum opgegeven wat niet werd aangehouden

Autopoetscentrum Wierden

Zeer goed. Snel en professioneel!

Tennisvereniging Vierlingsbeek

Snelle levering en goede communicatie

Niet zo goed

Reageren op email