Snelheid van leveren
Informatie voorziening / Klantenservice
Kwaliteit van het product

Caspar Zoetmulder

Geldtelmachine wordt niet discreet verzonden. Onbegrijpelijk

Verzend je producten discreet, niemand hoeft te weten dat ik een geldtelmachine bestel

Pascal De Ridder Electrosoft

GEEN

PV De Volgende kuub

Alles prima voor elkaar snel goed en correct.
Gewoon dik in orde

Nee gewoon doorgaan zo

Bert Geboes

De website gevonden door trefwoorden te gebruiken van een andere website. Prijzen waren veel beter dan soortgelijke producten van andere leveranciers. Een heel groot pluspunt vind ik toch wel dat er... De website gevonden door trefwoorden te gebruiken van een andere website. Prijzen waren veel beter dan soortgelijke producten van andere leveranciers. Een heel groot pluspunt vind ik toch wel dat er automatisch een account wordt aangemaakt bij een bestelling. het enige wat je nog moet of mag doen is het paswoord veranderen.

Misschien betere plaats veroveren bij zoekmachines zoals google

Zwembad In de Dennen

Het product voldoet niet aan de afgesproken specificaties. Het is beschadigd en vertoont gebruikssporen, er zit geen handleiding bij, de stoomkabel ontbreekt en de USB kabel die gratis bijgeleverd... Het product voldoet niet aan de afgesproken specificaties. Het is beschadigd en vertoont gebruikssporen, er zit geen handleiding bij, de stoomkabel ontbreekt en de USB kabel die gratis bijgeleverd zou worden zit er ook niet bij.

Vooraf controleren of de verzending compleet is en niet zomaar wat in een doos stoppen. Nu moet alles weer teruggestuurd worden en zijn we er aan beiden kanten extra druk mee.

Sebastiaan Bechthold

Besteld, meteen betaald, en keurig ontvangen

Bel altijd de klant even na hoe het bevalt, mij persoonlijk maakt dat niet uit. Maar jullie product is echt echt super. Jullie mogen de arrogantie hebben om na te bellen en ernaar te vragen. Machine... Bel altijd de klant even na hoe het bevalt, mij persoonlijk maakt dat niet uit. Maar jullie product is echt echt super. Jullie mogen de arrogantie hebben om na te bellen en ernaar te vragen. Machine is al meerdere malen gebruikt en is echt een verlossing en toevoeging in mijn handelsonderneming.

Dave Verhoeven

Zeer tevreden over de aankoop van de kassa.

Sytse Griffioen

Nvt

Arjan Korndorffer / ASP Schiedam

Goed gehandeld en snel afgeleverd

Harm Kaper

De ervaringen met dit bedrijf is super

Corona regels is ver te zoeken bij u in de zaak personeel zonder mondkapje en niet de mogelijkheid om even je handen te ontsmetten.