De fysiotherapeut nam ruim de tijd voor de behandelingen. Alles werd rustig en op een vriendelijke manier uitgelegd. Ook was er voldoende ruimte tot het stellen van vragen. De fysiotherapeut vroeg... De fysiotherapeut nam ruim de tijd voor de behandelingen. Alles werd rustig en op een vriendelijke manier uitgelegd. Ook was er voldoende ruimte tot het stellen van vragen. De fysiotherapeut vroeg zelf ook steeds of er vragen waren. Tevens had ze een goede interactie met onze dochter.

De fysiopeut luistert goed enbekijkt dan wat en of er nog andere oefeningen mogelijk zijn voor een nog beter resultaat.
Zij zoekt steeds wat het beste voor je is in overleg met jouw.

De grote interesse van haar kant en het meedenken geven mij veel vertrouwen!

Hij is open, en luistert goed naar mijn klachten. Daarop heeft hij zijn behandelingen op gespitst. Dat hij mij zo nu en dan moest afremmen, geeft ook aan dat hij erg goed lette op mijn herstel... Hij is open, en luistert goed naar mijn klachten. Daarop heeft hij zijn behandelingen op gespitst. Dat hij mij zo nu en dan moest afremmen, geeft ook aan dat hij erg goed lette op mijn herstel verloop.

Carla

Ik kan altijd direct terecht als mijn klachten terug komen. Ik wordt serieus maar vooral ook gezellig geholpen.

Goed bereikbaarheid , Vriendelijkheid, Schoon,
Professional ??

Johan zet zich 110% in, hij is bereikbaar, belangstellend en serieus in zijn werk. Hij geeft je de ruimte om mee te denken en pakt zijn eigen deskundigheid erbij om zo tot een goed resultaat te... Johan zet zich 110% in, hij is bereikbaar, belangstellend en serieus in zijn werk. Hij geeft je de ruimte om mee te denken en pakt zijn eigen deskundigheid erbij om zo tot een goed resultaat te komen. Het werkt fijn als de client(ik) 110% geeft dat je dat in je begeleider terug ziet.