Lizzy

Goed luisterende rustige fysiotherapeut die eerlijk verteld wat de diagnose is, hoe lang het herstel gemiddeld duurt en die de oefeningen goed aansluit bij het herstel.

Floor Voogt

Jim is geïnteresseerd, luistert goed, elke keer weer. Je voelt je serieus genomen. Probeerde wat anders als de vorige behandeling negatief effect had gehad. Helaas door ernstige ontstekingen... Jim is geïnteresseerd, luistert goed, elke keer weer. Je voelt je serieus genomen. Probeerde wat anders als de vorige behandeling negatief effect had gehad. Helaas door ernstige ontstekingen tijdelijk moeten stoppen.

Andre Brinkhuis

De deskundige begeleiding en duidelijke uitleg

julia

Jim Paul weet waar hij mee bezig is. Voelt aan wat de wensen zijn en past hier zo goed mogelijk de therapie op aan. Dit resulteert in doelen die in korte, maar ook reële tijd behaald worden. Mijn... Jim Paul weet waar hij mee bezig is. Voelt aan wat de wensen zijn en past hier zo goed mogelijk de therapie op aan. Dit resulteert in doelen die in korte, maar ook reële tijd behaald worden. Mijn behandeling was een bevestiging dat fysiotherapie beter helpt dan rust houden. (in 7 weken tijd was ik op mijn oude niveau, terwijl ik hiervoor 10 weken rust had gehad).

Ik werd serieus genomen ,we bespraken samen de behandeling, ook hoelang ik klachten zou kunnen houden,en ook wat ik er zelf aan kon doen,oefeningen, aanpassingen tav krachttraining. Heel fijn!!!

Goede communicatie, betrokkenheid hulp bij thuisrevalidatie

Meedenkend in de mogelijk heden om te revalideren. Welke hulpmiddelen daarbij te gebruiken zijn.