Vriendelijk, luistert goed, zorgvuldig met dragen mondmasker en handen ontsmetten, voelde vertrouwd.

Marjan Donselaar

Zij denkt mee, geeft hoede behandeling, geeft advies

Bij elke blessure die met fysiotherapie is te behandelen, is, zoals rug, benen en schouders.

annemieke van schoonhoven

Hele goede uitleg en behandeling! Daarnaast luisterde ze goed naar wat mijn doelen waren en die hebben we samen heel snel bereikt!

Hij is goed gericht bezig, gezellig en geeft goede uitleg

Wanneer er iemand een goede fysio zoekt zou ik zeker jullie naam noemen

Mijn fysiotherapeut is een prettig rustig persoon, is goed benaderbaar, geeft me een vertrouwd gevoel.
Luistert eerst goed naar de klachten en gaat dan grondig te werk om de diagnose bij de klacht goed te vinden. Daarna start hij met doelgericht met behandeling en vraagt goed naar feed back voor, tijdens en na de behandeling.

De fysiotherapeut nam ruim de tijd voor de behandelingen. Alles werd rustig en op een vriendelijke manier uitgelegd. Ook was er voldoende ruimte tot het stellen van vragen. De fysiotherapeut vroeg... De fysiotherapeut nam ruim de tijd voor de behandelingen. Alles werd rustig en op een vriendelijke manier uitgelegd. Ook was er voldoende ruimte tot het stellen van vragen. De fysiotherapeut vroeg zelf ook steeds of er vragen waren. Tevens had ze een goede interactie met onze dochter.