Wim de Kruijf

Zijn behandelmethode was nieuw voor mij. Bij last van mijn rug gaf hij aan dat de heup ook een probleem kon zijn en richtte daar zijn behandeling op met uitstekend resultaat.

Els Kok

Hij voelde zelf waar de pijnlijke plekken waren. Hij heeft een ‘zachte’ hand maar de behandeling had wel resultaat. Hij is ook prettig en rustig in de omgang.

Altijd motiverend, enthousiast, met veel aandacht en deskundig. Ik kan me geen betere fysiotherapeut wensen!

De bekkenbodemfysiotherapeut is heel deskundig en bijzonder geschikt om deze toch wel genante klachten te behandelen.

Vriendelijk, goed geholpen
Combinatie met de sportschool (SportCity) is heel goed

Vriendelijke therapeut, vakkundig en prima resultaat.

Annerose Schulz

Johan is een therapeut die jou als patiënt als geheel ziet. Hij heeft mij al jarenlang steeds geweldig geholpen om blessures etc te overwinnen zinder mij de controle uit handen te nemen.... Johan is een therapeut die jou als patiënt als geheel ziet. Hij heeft mij al jarenlang steeds geweldig geholpen om blessures etc te overwinnen zinder mij de controle uit handen te nemen. Hij laat de behandeling geen sessie langer duren dan noodzakelijk . Hij is vriendelijk en hij is altijd bereikbaar.

De fysiotherapeut nam me serieus en deed er alles aan om mijn revalidatie van een heup operatie zo goed mogelijk te laten lopen.

Prettige uitleg en goede oefeningen. Ook oefeningen voor thuis