Zeer serieuze aanpak en balangstelling, vakkundige begeleiding, en ondanks mogelijk niet helemaal op zijn gebied (etalagebenen) heb ik het zeer goed ervaren.

Hij luistert goed, denkt mee, is prettig in de omgang en beschikt over de juiste deskundigheid.

Deskundigheid staat voorop. Gaat op zoek naar oorzaak van klacht.

Het is belangrijk dat ze goed luistert dat je serieus genomen word, dat doet ze als geen ander. Ik kom al heel wat jaartjes in de praktijk. Ze is gezellig en we lachen veel.

Ze heeft het heel goed gedaan, de pijn is minder en mijn been sterker maar het vocht zit nog in de knie, dat kan aan mijn trombosebeen liggen, maar de lymfedrainage heeft helaas niet het vocht... Ze heeft het heel goed gedaan, de pijn is minder en mijn been sterker maar het vocht zit nog in de knie, dat kan aan mijn trombosebeen liggen, maar de lymfedrainage heeft helaas niet het vocht weggehaald. Dus dat kan ik natuurlijk niet enthousiast aanbevelen.

Bert Hendrix

Ik werd goed geholpen en vooral ook gerust gesteld dat het te verhelpen is met de juiste oefeningen. Het contact was ook zeer prettig met de juiste afstand, vanwege de vertrouwelijk behandeling... Ik werd goed geholpen en vooral ook gerust gesteld dat het te verhelpen is met de juiste oefeningen. Het contact was ook zeer prettig met de juiste afstand, vanwege de vertrouwelijk behandeling (inwendig onderzoek).
Veel Dank dus

Wim de Kruijf

Zijn behandelmethode was nieuw voor mij. Bij last van mijn rug gaf hij aan dat de heup ook een probleem kon zijn en richtte daar zijn behandeling op met uitstekend resultaat.

Els Kok

Hij voelde zelf waar de pijnlijke plekken waren. Hij heeft een ‘zachte’ hand maar de behandeling had wel resultaat. Hij is ook prettig en rustig in de omgang.

Altijd motiverend, enthousiast, met veel aandacht en deskundig. Ik kan me geen betere fysiotherapeut wensen!