Snel, keurige uitleg na telefonisch contact en mooi resultaat

De vriendelijkheid na telefonisch contact

nee

samoestaman

Snel en netjes geleverd. Mooie foto op vurenhout met verticale planken. Staat prachtig boven de bank.

Ook fijn dat je tijdens het bestellen live kan chatten met een medewerker voor eventueel vragen.

Nee.

Prima, snel en makkelijk

Snelheid

Niet nodig

Marina Verbeeck

Gewoonweg Super !!!!

Niets te verbeteren

Maarten Holster

Het is heel mooi geworden. Maar de maat die ik heb doorgegeven is 40x60 en ik kreeg 80x120. Maakt verder niet uit, ik hang hem ergens anders op. Maar wilde het toch even zeggen. Ik heb overigens... Het is heel mooi geworden. Maar de maat die ik heb doorgegeven is 40x60 en ik kreeg 80x120. Maakt verder niet uit, ik hang hem ergens anders op. Maar wilde het toch even zeggen. Ik heb overigens later de factuur nagelezen en zag daar inderdaad de foute afmetingen staan, dus ik had am de bel kunnen trekken. Ag, wel mooie afdruk!

Mooi product

Maten goed noteren als je iemand aan de telefoon hebt.

Over het algemeen een goede ervaring. : )
Verdere toelichting hierover zie hieronder.

FotoOpHout biedt veel meer "hout-opties" aan dan andere bedrijven.
Toen ik via de mail vroeg, waarom er een gedeelte van de stelling bij levering ontbrak kreeg ik hier snel uitleg over.

Mij was niet duidelijk, dat de bestelling ook in aparte leveringen bezorgd kan worden. Toen ik bericht kreeg van GLS, werd ook niet aangegeven dat dit maar een gedeelte van de bestelling is.... Mij was niet duidelijk, dat de bestelling ook in aparte leveringen bezorgd kan worden. Toen ik bericht kreeg van GLS, werd ook niet aangegeven dat dit maar een gedeelte van de bestelling is. (Trouwens ben ik hiervoor een hele dag thuis gebleven, want de levering was voor die dag aangekondigd... maar kwam toch een dag later. Maar dat zal bij GLS liggen)
Mijn tip zou zijn: Vermelden, dat afhankelijk van de producten meerdere leveringen mogelijk zijn en wanneer welk product verstuurd wordt... en dat -mits incompleet- de rest nog volgt, met opgave van datum.
Gelukkig kon in mijn geval "deel 2" door de brievenbus, want ik was niet thuis, omdat ik niet wist op welke dag de bezorging zou zijn, ik had alleen de info: "begin volgende week" en dacht, ik krijg ook weer een mail van GLS. Maar misschien werd dit niet aangegeven omdat de bestelling deze keer wél in de brievenbus kon?

Jo

Positieve ervaring, product + levering ok

mooie aanbieding (black Friday)
goed ingepakt om beschadigingen te voorkomen
foto werd zeer mooi afgedrukt op hout

Maartje

Ik heb hier nu verschillende keren een foto besteld om cadeau te doen. Mooi, goed afgewerkte, degelijke producten waar iedereen blij van wordt!

De producten zijn mooi afgewerkt en de foto zit verwerkt in het hout, dat geeft een extra mooi effect. Het wordt er niet zomaar opgedrukt in een extra laagje maar je ziet echt de houtkleur terug in... De producten zijn mooi afgewerkt en de foto zit verwerkt in het hout, dat geeft een extra mooi effect. Het wordt er niet zomaar opgedrukt in een extra laagje maar je ziet echt de houtkleur terug in de foto dat geeft een extra mooi natuurlijk effect.

Het zou leuk zijn als je ook foto's in een pakketje kan bestellen, bijvoorbeeld 1 grote vierkante foto en dan twee kleine 1 staande en 1 liggende voor een mooi prijsje, dan zou ik eerder meer... Het zou leuk zijn als je ook foto's in een pakketje kan bestellen, bijvoorbeeld 1 grote vierkante foto en dan twee kleine 1 staande en 1 liggende voor een mooi prijsje, dan zou ik eerder meer tegelijk bestellen.

Snelle levering, maar dat is ook het enigste wat goed ging. het resultaat was kei slecht, worden de foto's niet gecontroleerd voordat men ze op stuurt! dan hadden ze meteen gezien dat er flinke... Snelle levering, maar dat is ook het enigste wat goed ging. het resultaat was kei slecht, worden de foto's niet gecontroleerd voordat men ze op stuurt! dan hadden ze meteen gezien dat er flinke beschadigingen op zaten.
en mijn geld is nog steeds niet terug gestort!!!!!

het product controleren op fouten