Rianne

Zeer goede ervaring, er was iets mis gegaan met de levering en dat is keurig, snel en kosteloos opgelost.

snelle duidelijke communicatie en een mooie foto op hout

Goed; prettig gesprek telefonisch met goede ondersteuning bij mijn vraag. 0product snel geleverd met prachtige kwaliteit!

Snelle goede service

Ik heb dit bedrijf afgeraden bij iedereen.

nee

Reageren op opmerkingen bij de bestelling. had gevraagd of het voor een bepaalde datum kon. Geen antwoord dus ging ik ervanuit dat het goed was en vervolgens kwam de foto 3 dagen te laat (na... Reageren op opmerkingen bij de bestelling. had gevraagd of het voor een bepaalde datum kon. Geen antwoord dus ging ik ervanuit dat het goed was en vervolgens kwam de foto 3 dagen te laat (na inmiddels weer een mail).
Door ogen loopt de groef van het hout waardoor mijn zoon er nu opstaat alsof hij een balk voor zijn ogen heeft. Het enige wat jullie eraan doen is dat ik een nieuwe kan bestellen met 25 % korting. In deze tijd (een week nadat ik mijn foto voor de volle mep moest betalen en nu dus in de garage staat, weg 80 euro) krijgt iedereen 25 % korting. Wat denk je nou zelf.....
Ik heb bij andere foto's op hout gezien en die waren super mooi. Dus nee, ik ben zeker niet tevreden.

Erg goed en duidelijk

Wij hadden net betaald en toen kwam de aanbieding binnen van 25 procent korting voor Sinterklaas.daar baalde we van dit was ook een sintkado.

Zeer goed een vlotte afwerking van het product en het resultaat is ook mooi

Mooi resultaat!!

Het bezorgen van het product via GLS ben ik erg slecht overtespreken!! Slechte en onduidelijke communicatie. Heb het bedrijf daar ook op aangesproken.

Zéér tevreden over de door hun vervaardigde en geleverde producten. Komt geheel overheen met wat ik besteld heb.

Duidelijke en gemakkelijke website.
Verwerking van het bestelde precies zoals bij de bestelling is aangegeven.
Snelle en zorgvuldige levering.

M Frederiks

Prima. Uitkomst op hout slecht. Letters van tekst vallen van hout af (zonder dat dit aangegeven was op de site toen ik de letters plaatste) en foto is erg donker ondanks white wash (foto is in het... Prima. Uitkomst op hout slecht. Letters van tekst vallen van hout af (zonder dat dit aangegeven was op de site toen ik de letters plaatste) en foto is erg donker ondanks white wash (foto is in het echt absoluut niet donker).

Klant kan heel duidelijk product personaliseren.

Beter aangeven wanneer letters mogelijk van het fotogedeelte afvallen.

Vd Vossenberg

Zeer goed!!
Foto op hout is supermooi.
Zijn er blij mee

Goede prijs en ook nog eens een snelle levering.
Binnen een week bij ons thuis

Misschien fijn om het voorbeeld iets te vergroten.
Zie je iets duidelijker het schilderij wordt.
Vooral waar de naden van het hout zitten in de foto

Lia Sanderse

Snelle bezorging

Onlangs hebben we twee orders geplaatst , mij verbaast het wel dat je dan ook twee keer bezorgkosten betaalt.