gielissen roel

Super service, super personeel daar, topkerels ! Kan er geen slecht woord over kwijt.

Sterke klantenservice

Iets duidelijker aangeven als de korting te verkrijgen is met een kortingscode....xoals in mijn geval dacht ik dat deze al aitomatisch van de aankoopprijs werd afgehouden. Is allemaal inorde gekomen... Iets duidelijker aangeven als de korting te verkrijgen is met een kortingscode....xoals in mijn geval dacht ik dat deze al aitomatisch van de aankoopprijs werd afgehouden. Is allemaal inorde gekomen achteraf

Reactie FotoOpHout.nl:

Goedemorgen Roel, nog hartelijk dank voor uw positieve review! :)
Met vriendelijke groet, www.fotoophout.nl

Dit is de eerste keer dat ik gebruik maak van dit bedrijf, maar ik kom zeker terug en zal het bedrijf ook zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Goede kwaliteit en service

n.v.t.

Reactie FotoOpHout.nl:

Ontzettend bedankt voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, www.fotoophout.nl

Thomas Jongerius

Goede dienstverlening maar kan verbeterd worden. Tijdens de bestelling een opmerking geplaatst waar niks mee gedaan is. Daarna hebben ze wel alles eraan gedaan om het te verbeteren. Uiteindelijk... Goede dienstverlening maar kan verbeterd worden. Tijdens de bestelling een opmerking geplaatst waar niks mee gedaan is. Daarna hebben ze wel alles eraan gedaan om het te verbeteren. Uiteindelijk niet met het gewenste resultaat maar de inzet was goed en de fout werd erkend.

Goede klantenservice.

Beter opmerkingen lezen en na controle na de druk.

Reactie FotoOpHout.nl:

Goedemiddag Thomas, vervelend dat de opmerking in eerste instantie over het hoofd is gezien en het uiteneindelijke resultaat niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd, excuses daarvoor. In ieder... Goedemiddag Thomas, vervelend dat de opmerking in eerste instantie over het hoofd is gezien en het uiteneindelijke resultaat niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd, excuses daarvoor. In ieder geval enorm bedankt voor uw positieve review en uw verbeterpunt. Met vriendelijk www.fotoophout.nl

Bob Burks

Snelle levering en mooi product.
Ga zeker nog wat bestellen.

Snelle levering.

Nog geen.

Reactie FotoOpHout.nl:

Goedemiddag Bob, bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, www.fotoophout.nl

Afgelopen week een foto besteld die niet van hoge kwaliteit was, maar desondanks ziet het er fantastisch uit!

Reactie FotoOpHout.nl:

Goedendag, ontzettend bedankt voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, www.canvascompany.nl

Vlot

Klant verwittigen dat kwaliteit van foto niet goed is

Reactie FotoOpHout.nl:

Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wij controleren alle foto's op kwaliteit vooraf het printproces, mocht een foto niet van voldoende kwaliteit zijn dan keuren we de bestelling af en nemen we... Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wij controleren alle foto's op kwaliteit vooraf het printproces, mocht een foto niet van voldoende kwaliteit zijn dan keuren we de bestelling af en nemen we contact op met de klant. Het kan zijn dat er bij uw order iets is misgegaan, ik zou dit graag verder willen onderzoeken. Kunt u van het geleverde product een foto maken en deze samen met uw klacht mailen naar info@fotoopglas.nl ? We wachten uw mail af. Mvg, www.fotoopglas.nl

eppo

Zeer goed

duidelijk en correcte behandeling

Reactie FotoOpHout.nl:

Hallo Eppo, hartelijk dank voor je positieve review! :)
Met vriendelijke groet, www.fotoophout.nl

Goed.

Veel verschillende soorten.

Niet altijd even duidelijk welke combinaties mogelijk zijn, tevens zou ik meer foto's willen van hoe het er in het echt uit komt te zien.

Eenvoudig bestellen en samenstellen van de foto (op fortex).

Mooie glans op fortex

Fortex plaat is licht gebogen.

Ronald K

Mooi eindresultaat, netjes verpakt, ziet er goed uit. Website ook redelijk gebruiksvriendelijk. De voorbeelden zijn goed te bekijken (verschil tussen white wash en zonder white wash bijv)

Mooi eindresultaat.

Drie of vier euro rekenen voor het "ophangsysteem" wat feitelijk een simpel haakje is met twee schroeven....dat wekt bij mij enige irritatie. Wellicht dat daar iets beters voor verzonnen kan worden.