Zeer ok! Snelle levering en goede info

Makkelijk te vinden hoe je foto op hout kunt bestellen, voldoende info beschikbaar

Nee

A Kremer

Snelle levering, ook met de drukte van sinterklaas! Top kwaliteit (multiplex)

Snelle levering, goeie kwaliteit

Benaderbaar en goede communicatie

Kwaliteit

Aanpassen verzendkosten

Brechtje van der Pol

Op zich redelijk goed, er wordt veel reclame gemaakt op FB, ik had echter een verzoek gestuurd om het binnen een bepaalde tijd in huis te hebben, maar dit is niet gelukt en ik heb hiervan ook geen... Op zich redelijk goed, er wordt veel reclame gemaakt op FB, ik had echter een verzoek gestuurd om het binnen een bepaalde tijd in huis te hebben, maar dit is niet gelukt en ik heb hiervan ook geen reactie gehad dat het niet zou gaan lukken.

Nee

Ik heb er een ophangsysteem bijbesteld voor 4,95. Ik had een degelijk systeem verwacht voor zo'n zware foto, maar hiermee gaan wij hem niet bevestigen aan de muur, de schroefjes zijn hartstikke kort... Ik heb er een ophangsysteem bijbesteld voor 4,95. Ik had een degelijk systeem verwacht voor zo'n zware foto, maar hiermee gaan wij hem niet bevestigen aan de muur, de schroefjes zijn hartstikke kort en ik vertrouw er niet op dat hij blijf hangen. Die paar schroefjes en haakjes zijn absoluut geen 4,95 waard en liggen al ergens in de kast.

Zeer tevreden over de service. De foto op hout was niet goed afgewerkt, wat natuurlijk altijd kan gebeuren. De manier waarop dit aangepakt en opgelost is is prijzenswaardig.

Goede communicatie en snelle service.

Foto op hout besteld

Goede aanbiedingen, prima kwaliteit

Het programma werkte niet goed, de foto croppen hoe ik hem wilde lukte niet altijd en hij ververste soms weer waardoor alles opnieuw moest

Annita

Klantenservice goed.Product was super mooi.Snelle levering

De service en levering

Geen. Zo doorgaan!

Mooie kwaliteit, redelijk snel geleverd

Goede nazorg, een ontbrekend haakje werd a.s.a.p. per DHL nabezorgd

Iems-fotografie

Ik kan alleen maar zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben en mijn klanten ook.

mooie afgewerkte hoekjes, geen rafels, mooi strak werk en prachtige kleuren.

nee nog niet tegengekomen

M.Duijst