Vroni Boonstra

Goede ervaring! Makkelijk te bestellen en snelle service

Goede tips bij het bestellen, handig voor iemand die niet weet hoe de foto op hout het mooiste wordt

Als je terugkijkt op de bestelling staat er ; wordt aanbevolen terwijl dit besteld is ( white wash om de foto beter uit te laten komen ) ik twijfelde even of ik het nu wel goed besteld had het was... Als je terugkijkt op de bestelling staat er ; wordt aanbevolen terwijl dit besteld is ( white wash om de foto beter uit te laten komen ) ik twijfelde even of ik het nu wel goed besteld had het was wat onduidelijk.

Ilse Van Criekinge

Zeer mooie foto's op hout!

Uitstekende klantendienst, vragen werden prompt beantwoord.

Snelle service, klant vriendelijk, mooi eind resultaat.

Snelle service, goede klantenservice, evt klacht word meteen opgelost.

Jullie geven de mogelijkheid om bij de bestelling een opmerking bij te voegen, deze opmerking is in mijn geval niet gelezen, dit is erg jammer want daardoor moest de afdruk opnieuw. En verbeter... Jullie geven de mogelijkheid om bij de bestelling een opmerking bij te voegen, deze opmerking is in mijn geval niet gelezen, dit is erg jammer want daardoor moest de afdruk opnieuw. En verbeter punt is wat mij betreft dus om de opmerking goed te lezen die bij een bestelling bijgevoegd word .

Goede kwaliteit

Snel

Goedkoper?

M. Jeukens

Ik heb een foto op hout besteld in 70x40. Hij is echt heel mooi geworden. Het is een zonsondergang en de kleuren zijn echt super. Ik ben erg tevreden en wil er graag nog een met de kinderen erop, de... Ik heb een foto op hout besteld in 70x40. Hij is echt heel mooi geworden. Het is een zonsondergang en de kleuren zijn echt super. Ik ben erg tevreden en wil er graag nog een met de kinderen erop, de foto moet nog gemaakt worden maar dan ga ik hem zeker via jullie op hout laten zetten. Ook erg snel in huis

Ze geven advies en leggen goed uit waarom

Ga zo door

Bekkema

Snelle levering en niet duur

Snelle reactie op vragen en goede uitleg

uitgebreide informatie
snelle service

nog niet

becholz schoen

Ik ben zeer tevreden klachten worden snel en netjes opgelost

Van de velde evi

Heel erg tevreden met de prijs, kwaliteit en service.

Cor

Netjes en op tijd geleverd

....

....