7.8/10
8.2/10
7.8/10

Ingrid Vink

Echt helemaal goed ??

Fantastische aanbiedingen en wat je er voor krijgt is van zeer goede kwaliteit. Er zijn veel bedrijven die dit soort producten aanbevelen, maar voor mij is er maar één en dat is Fotocadeau *****

Blijf deze kwaliteit leveren, want dat levert trouwe klanten op. En dat is waardevol.

Lianne K

Supergave fotolampen

Mooi product

Pam

Snelle levering en goede kwaliteit!

Maarten

Uitstekend

Duidelijk

Marcel

Prachtige foto van familieportret op canvas uitvergroot in 120x80 en geweldig scherp.

Nette website

M. Oude Lansink

Fotocadeau geeft diverse mogelijkheden om jouw unieke foto als decoratie te gebruiken in verschillende formaten. Erg prettige klantenservice en zeer snelle levering. Heel blij met de prachtige... Fotocadeau geeft diverse mogelijkheden om jouw unieke foto als decoratie te gebruiken in verschillende formaten. Erg prettige klantenservice en zeer snelle levering. Heel blij met de prachtige foto-muursticker (180x120) in onze nieuwe hal!

Duidelijke info en makkelijk te bestellen.

Geen.

Pam

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Liane van Klinken

Snel en goed

Goede mail communicatie

?

DBR

Heel goed en vriendelijk geholpen! Bij vragen over mijn foto en het product, werd ik bijzonder goed en snel geholpen, er werd meegedacht door de grafische afdeling, top! Een mooi en stevig... Heel goed en vriendelijk geholpen! Bij vragen over mijn foto en het product, werd ik bijzonder goed en snel geholpen, er werd meegedacht door de grafische afdeling, top! Een mooi en stevig buitenkussen is het resultaat.

Meegedacht over mijn product

G. Bruggeman

Snel en keurig geleverd

Goede kwaliteit, snelle levering, nette prijs.