Van Idsinga

Bestelling geplaatst voor Diamond Painting. Doordat sommige opties op de site van Fotocadeau al vooraf ingevuld waren, heb ik een cruciaal onderdeel gemist: de optie ronde of vierkante steentjes. Vierkant stond (achteraf ontdekt) standaard ingevuld, ik wilde graag rond. Binnen 1,5 uur de fout ontdekt en per ommegaande een mail gestuurd. 16 uur later een bericht van de klantenservice gekregen dat ze mijn bestelling niet konden vinden. (Mijn ordernummer stond NB in de onderwerpregel van mijn mail.) Dit heb ik direct nogmaals doorgegeven. 7 uur dáárna kreeg ik het bericht dat de bestelling al te ver in het verwerkingsproces was. Contact met de klantenservice opgenomen. Deze bestelling was al te ver in het proces, er zou gekeken worden wat er aangeboden zou kunnen worden. Later die dag een simpel mailtje gekregen met de mededeling dat de bestelling al te ver in het proces was, dus dat er niets meer gedaan kon worden... Ik heb iets over het hoofd gezien, gedeeltelijk mijn fout, gedeeltelijk is de opzet van de site daar debet aan. Dat er na 1,5 uur niet meer ingegrepen kan worden in een proces van ruim 3 weken voor een order van ruim € 67 vind ik onvoorstelbaar. Of kwam het toch omdat de klantenservice véél te laat op mijn eerste mail gereageerd had ?

Kan ik na deze ervaring niet bedenken.

Geen vooraf ingevulde bestelformulieren gebruiken. Een duidelijk open vakje dat eventueel rood oplicht als er geen keuze gemaakt is, voorkomt dat er een item over het hoofd gezien wordt. Mails adequater lezen en behandelen.

Score voor Fotocadeau: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Diamond painting