Petra Lamberts-Blind

Tja, wat zal ik zeggen. Ik ging van de beoordelingen uit toen ik mijn bestelling plaatste, maar ik weet niet of ik het nog een derde keer zou doen. Mijn eerste bestelling ging over 3 foto’s die ik op aluminum wilde laten afdrukken 2 van het
formaat 30 x 40 cm en 1 van het formaat 40 x 40. Ik heb bij alledrie de foto laten controleren en het ophangsysteem bij besteld. Ik zag in mijn account al twee dagen afgehandeld staan maar krijg geen track en trace code toegestuurd dus ze gebeld, en bleek dat ze die dag geleverd werden ik oke, prima, maar er werden maar 2 lijsten afgeleverd ipv van 3, dus ik weer bellen, ja kan zijn dat ze met een andere wagen komen, ik weer oke maar wel vandaag jaaa mevr vandaag. Ik wil de twee die ik wel onvangen had opghangen wat blijkt ik heb voor de 40 x 40 cm € 6,49 voor het ophangsysteem betaald en voor die van 30 x 40 € 4,99 en ze zijn PRECIES hetzelfde, dus weer gebeld, en zeggen ja vroegen hadden we inderdaad voor de vierkante een ander ophangsysteem maar dat hebben we aangepast alleen is de prijs op de site nog niet aangepast dus u krijgt het verschil van € 1,50 terug. Prima alleen bleek maar derde lijst dus niet te komen, was schijnbaar verkeerd gesorteerd en kwam dus pas dinsdag er na (de andere twee waren er op vrijdag) en ZONDER ophangsysteem, dus weer gebeld en nu wordt het ophangsysteem nagestuurd duurd ook weer twee dagen. Had inmiddels voor iemand andera ook een foto van 40 x 40 cm besteld en moest weer € 6,49 voor hetzelfde ophangsysteem betalen dus nu maar een mail gestuurd en het verhaal van de ophangsystemen uitgelegd, en krijg nu dus als het goed de € 3,00 die ik teveel betaald heb terug gestort. Al met al een hoop gedoe, dus ondanks dat de 3 inmiddels geleverde foto’s wel mooi zijn, (de laatste order moet nog bezorgd worden, en is dus afwachten hoe deze is) denk ik niet dat ik jullie zal aanbevelen aan anderen.

Check of de prijzen wel kloppen, want als ik niet toevallig twee verschillende maten had besteld had ik er ook nooit achtergekomen dat ik voor de 40 x 40 cm € 1,50 teveel betaalde voor het ophangsysteem.

Score voor Foto op Aluminium: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Foto op aluminum