Richard Paul RJ Tweewielers

Al 8 jaar klant naar tevredenheid

Reviewtitel:

Geweldige snelle en vriendelijke service

Verhaegen Keukens

De contactlijnen naar onze persoon (Mischa) bij Fortune coffee zijn kort en prettig. Voorraadaanvulling gaat vanzelf en is uitstekend. Goed advies gekregen over welke automaat voor ons het meest... De contactlijnen naar onze persoon (Mischa) bij Fortune coffee zijn kort en prettig. Voorraadaanvulling gaat vanzelf en is uitstekend. Goed advies gekregen over welke automaat voor ons het meest geschikt was.

Reviewtitel:

Uitstekende service met prettige mensen

Johan Beers

Kortom voor ons bij Colorflow Rijssen….
Gevaarlijk lekker😌

Reviewtitel:

Hoe fijn je werkdag te starten met de smaakbeleving van fortune cappuccino…

Haar Wil

Toen niemand me wilde helpen, stond Fortune voor me klaar met een vriendelijke monteur en geweldige service en heerlijke producten. Dat zal ik nooit meer vergeten. Ik ben ze heel dankbaar. Kijk maar... Toen niemand me wilde helpen, stond Fortune voor me klaar met een vriendelijke monteur en geweldige service en heerlijke producten. Dat zal ik nooit meer vergeten. Ik ben ze heel dankbaar. Kijk maar op de site voor mijn verhaal van Haar Wil

Reviewtitel:

Denken goed mee, vriendelijk, klantvriendelijk, snelle service, goede klantenservice en goed klantcontact. Nooit meer een andere koffieleverancier. Lekkere en goede producten. Zeer tevreden

Eemland Schoentechniek

Snelle bezorging, korte lijntjes en goede kwaliteit.

Reviewtitel:

Perfecte koffie en perfecte service.

Janette

Als je belt staan ze snel op de stoep, goede en nette service!!

goede en snelle service

Starrenburg Wonen

Mijn ervaringen zijn prima, korte lijnen en vriendelijke mensen , snelle levering

Reviewtitel:

Prima bedrijf met goede service 👌

Mieke

Ik drink niet veel koffie maar mijn collega's wel en die zijn te vrede laatste vonden ze de koffie na een lange tijd wat minder. heb ik door gegeven en een afspraak gemaakt om langs te laten komen... Ik drink niet veel koffie maar mijn collega's wel en die zijn te vrede laatste vonden ze de koffie na een lange tijd wat minder. heb ik door gegeven en een afspraak gemaakt om langs te laten komen en gaf goed advies en met wat verschillende koffie hebben we nu weer 1 die mijn collega's lekker vinden.
Dus de service perfect en advies en klantvriendelijk.

Reviewtitel:

service perfect en goed advies en klantvriendelijk.

lommen installatie

Wij worden zeer goed geholpen. Erg klantvriendelijk.

prima service

Kaas van Jan