Service & klantvriendelijkheid
8.2/10
Hygiëne
Faciliteiten

Harry Both

Al vele jaren blijft het niveau prima. Goed en vriendelijk personeel met kennis van zaken. Voor ons een goede reden om steeds terug te komen met vrienden en familie. Wij vertellen onze kennissen dat... Al vele jaren blijft het niveau prima. Goed en vriendelijk personeel met kennis van zaken. Voor ons een goede reden om steeds terug te komen met vrienden en familie. Wij vertellen onze kennissen dat ze hier een keer moeten reserveren om van de sfeer te genieten en natuurlijk ook van wat de menukaart biedt. Altijd geweldig verzorgd en overheerlijk.

Fijn om te lezen dat u genoten heeft!
Met plezier kijken wij er naar uit om jullie weer te mogen verwelkomen in ons mooie fort.

Ina

Helaas konden we gisteren voor een avondkaart pas om 18.30 terecht en bleek bij het afrekenen dat we ook nog eens het volle tarief moesten betalen omdat het vakantie bleek te zijn. Het schijnt wel... Helaas konden we gisteren voor een avondkaart pas om 18.30 terecht en bleek bij het afrekenen dat we ook nog eens het volle tarief moesten betalen omdat het vakantie bleek te zijn. Het schijnt wel op de site te staan, maar de reservering was telefonisch. Wellicht wel zo netjes om het te vermelden.
Best wel een domper, de sauna zelf is prachtig en eten lekker.

Ruud Admiraal

Voor al het personeel : Jullie zijn fantastisch, in service, snelheid en een goede onderlinge samenwerking. Het was in het restaurant enorm goed geregeld, 1 GROOT COMPLIMENT VOOR JULLIE ALLEMAAL ,... Voor al het personeel : Jullie zijn fantastisch, in service, snelheid en een goede onderlinge samenwerking. Het was in het restaurant enorm goed geregeld, 1 GROOT COMPLIMENT VOOR JULLIE ALLEMAAL , vr gr Ruud

Bas

QR Anzeige

Olga van der Weijden

Gister in het fort geweest. QR code werd keurig gecontroleerd, maar er werd verzuimd de ID te controleren. Het was er erg druk. 1 1/2 meter was vaak niet mogelijk..
De infra rood sauna deed...
De infra rood sauna deed het niet (tja en daar kwamen we eigenlijk voor), de toiletten spoelden op een gegeven moment niet meer door. Ook was het niet mogelijk om een sauna-kadobon in te leveren. Sinds een maand was dat niet mogelijk.
Op de website staat anders vermeld. Wat ons betreft verliest het fort een ster!!!!

Reactie Fort Resort Beemster:

Hartelijk dank voor uw bericht en feedback.
Wij zullen dit meenemen. Met plezier kijken wij er naar uit om u weer te mogen verwelkomen.

jillings

Normaal zijn wij altijd erg tevreden bij jullie sauna. Nu gingen we helaas wat meer ontevreden weg. Zo jammer dat je maar 6,5 mag blijven. Wij vinden het erg kort en we konden maar naar 1 opgieting.... Normaal zijn wij altijd erg tevreden bij jullie sauna. Nu gingen we helaas wat meer ontevreden weg. Zo jammer dat je maar 6,5 mag blijven. Wij vinden het erg kort en we konden maar naar 1 opgieting. Wat jammer. Als jullie bijv. elk uur een opgieting kunnen doen dan kunnen de gasten genieten van meer opgietingen. Tenminste wij houden daar erg van!! We gaan op dit moment liever naar een sauna waar je de hele dag en avond kan blijven en waar we elk uur naar een opgieting kunnen. Dus jammer wie weet we hopen dat het ooit weer normaal word bij jullie.

Reactie Fort Resort Beemster:

Hartelijk dank voor uw bericht en feedback.

Marlies

Eerder heb ik een kritische review gepost vanwege het niet flexibel zijn bij t inplannen van behandelingen. Ik heb daarover ook een mail naar Fort Beemster gestuurd. Hierop kreeg ik een goede en... Eerder heb ik een kritische review gepost vanwege het niet flexibel zijn bij t inplannen van behandelingen. Ik heb daarover ook een mail naar Fort Beemster gestuurd. Hierop kreeg ik een goede en positieve reactie en werd mijn ‘probleem’ in goed overleg opgelost.
Dank daarvoor. We hebben weer geboekt!!

Reactie Fort Resort Beemster:

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat dit zoo voor u is opgelost.

Sonja & Johan

Bij aankomst, was voor ons de eerste keer daar, was het erg druk met aankomende en weggaande klanten. Toen wij aan de beurt waren, werd alleen mijn naam gevraagd, kregen we een nat polsbandje en de... Bij aankomst, was voor ons de eerste keer daar, was het erg druk met aankomende en weggaande klanten. Toen wij aan de beurt waren, werd alleen mijn naam gevraagd, kregen we een nat polsbandje en de vraag of we een tasjes wilde. Deze kregen we, maar waren de tasjes van de voorgaande saunagangers, die hem voor ons inleverde en dat was het. Dus niet schoon gemaakt. Toen ik vroeg waar we heen moesten, was het daar de trap af en rest wijst vanzelf.. Of wilt u een plattegrond. Een sauna bezoeker vertelde ons hoe de kluisjes werkten. Toen naar de sauna's wat direct opviel was dat de houten banken verouderd waren en niet meer zoals de plaatjes. Doordat het al donker was buiten, waren de bordjes bij de sauna's niet te lezen, geen verlichting erbij. Er werd gepretendeerd dat er meermaals schoongemaakt werd. Wij hebben niemand gezien, de glazen deuren waren erg smerig, sommige zelfs niet doorheen te kijken en dat is zo gebleven tot het eind van ons bezoek. De hygiënegel bij het restaurant was leeg de hele avond. De junglesauna was de smerigste. Dikke stoflagen in de vloerlampen, allemaal rommel onder de ligbank en achter de stoelen en de crèmekleurige stoelkussens waren bruin uitgeslagen. Dan de twee sauna's waar de opgietingen waren, daar werd het bordje niet van weggehaald, dus leek het alsof daar continue een opgieting/bezet was. Lichtpuntje was het restaurant, daar hebben we erg lekker gegeten en was prima verzorgd en ook nog schoon. Bij het weggaan, kregen we te horen, dat anders elke dag de sauna schoon gemaakt wordt, maar ze zou het doorgeven. Ze was een beetje geïrriteerd dat er wat van gezegd werd. Tja in deze Corona periode zou je toch wel meer verwachten en juist van gelegenheden als een sauna. We hebben ons niet prettig gevoeld en waren bang om besmet geraakt te zijn. Gelukkig hebben we tot op heden nog geen klachten. Wij hopen serieus dat er een goede bezem door het hele gebouw heen gaat en dat ze zich verbeteren. En laten ze ook gelijk zelf eens proberen een reservering te maken via de website met een behandeling of arrangement. Van de zomer kon je nog of al het Kerst arrangement boeken...

Reactie Fort Resort Beemster:

Hartelijk dank voor uw review en punten.
Hartelijk dank voor uw review en punten.
Wij zullen dit meenemen, echter wordt onze sauna meerdere keren per dag schoongemaakt, wellicht heeft dit zich gekruist met waar u zich op dat moment bevond. Jammer dat u dit zo heeft ervaren met ons personeel. In een sauna dood het virus vrijwel meteen, er zijn hier ook nog nooit corona gevallen geweest. Inderdaad kunt u zomers al onze kerst arrangementen boeken, omdat hier dan ook grote vraag naar is ;-)
Hoe gek dat ook klinkt, sommige mensen verheugen zich nou eenmaal het hele jaar op kerst!
Ik hoop dat u in het vervolg een andere ervaring bij ons zal hebben.
Met plezier kijken wij er naar uit om jullie weer te mogen verwelkomen.

Marlies

Eerder een aantal keer naar Fort Beemster geweest en op basis van positieve ervaring wilden we weer gaan.
Uiteindelijk zeer teleurgesteld geannuleerd omdat het niet mogelijk is een (niet goedkope) massage op een voorkeurstijdstip in te plannen.
Wij willen deze massage niet in de eerste uren dat we er zijn omdat we het prettig vinden dit na de lunch te doen. Je hoort op de dag zelfs pas hoe laat je behandeling is ingepland.
Er kan niets toegezegd worden, sterker nog, als ze ondanks je voorkeur toch de ochtend plannen kan je niet annuleren zonder de kosten = 130€ te betalen.
JAMMER en niet erg klant/service gericht.
Wij gaan naar een flexibeler collega/concurrent.

Reactie Fort Resort Beemster:

Hartelijk dank voor uw review. Jammer om te horen dat u dit zo heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw review. Jammer om te horen dat u dit zo heeft ervaren.
Als u dit van te voren aangeeft, doen wij altijd onze uiterste best echter in een groot bedrijf met nog vele andere gasten, lukt het niet altijd iedereen zijn voorkeur na te kunnen streven. Wij hopen dat u in de toekomst weer een fijne ervaring bij ons heeft.

Van Overbeek Makelaars

Wij hebben een super feest gehad, in een prachtige feestzaal.
Wij hebben een super feest gehad, in een prachtige feestzaal.
Vriendelijk personeel, lekkere hapjes, fijne gastvrouw. Eveline en je collega Aron + overige personeel, bedankt voor de goede zorgen !

Reactie Fort Resort Beemster:

Wat een mooie complimenten!