Service & klantvriendelijkheid
8.2/10
Hygiëne
Faciliteiten

Centric

Zakelijke bijeenkomst gehad in de Fortzaal. Kreeg veel complimenten; mooie locatie, mooie ruimte, goede lunch en zalige hapjes. Zeker voor herhaling vatbaar. Enige puntje van verbetering is het... Zakelijke bijeenkomst gehad in de Fortzaal. Kreeg veel complimenten; mooie locatie, mooie ruimte, goede lunch en zalige hapjes. Zeker voor herhaling vatbaar. Enige puntje van verbetering is het lawaai van de airco of afzuiging, waardoor de sprekers minder goed te verstaan waren. Desondanks een aanrader. Bedankt voor een geslaagde middag!

Hartelijk dank voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat jullie een geslaagde bijeenkomst hebben gehad.
De tips zal ik doorgeven aan onze technische dienst.
Met plezier verwelkomen wij...
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat jullie een geslaagde bijeenkomst hebben gehad.
De tips zal ik doorgeven aan onze technische dienst.
Met plezier verwelkomen wij u graag weer.

Ronald

Heerlijk relaxed dagje gehad.

Hartelijk dank voor uw mooie review.
Fijn dat u genoten heeft.
Graag tot ziens!

Dave Hoogenboom

Tegenvaller van Sauna dag.
Bij aankomst werden we goed geinformeerd over de facaliteiten.
Voor de opgietingen moest je een plekje...
Tegenvaller van Sauna dag.
Bij aankomst werden we goed geinformeerd over de facaliteiten.
Voor de opgietingen moest je een plekje reerveren(mocht voor twee)
Eerste opgieting was super, tweede was een grote teleurstelling.
Tweede opgieten gingen vasten klanten gewoon naar binnen zonder bandje.
Bij de deur van de sauna staat namelijk een bord met stilte ruimte, ook zegt de saunameester dit bij de inleiding.
Maar wat schetst mijn verbazing, de saunameester praat aan een stuk door tijdens de sessie.
Tevens zijn er een hoop vaste klanten die de dienst uitmaken in de sauna, gaan tijdens het opgieten gewoon liggen, als je netjes vraag of er iets aan ruimte gemaakt kan worden vertikken ze dit.
Daarna lekker afkoelen buiten, dan grijpt een van de vaste klanten met ze handen de stukjes sinasappels en gaat dit uitdelen, denk doe even normaal en laat de mensen dit zelf pakken.Hoezo hygiene !!!
Dit was dus een domper op een mooie en leuke dag.
De hotelnachting was wel super, wat een mooie kamers.

Wij zullen uw feedback intern bespreken.
Met plezier kijken wij er naar uit om u weer...
Wij zullen uw feedback intern bespreken.
Met plezier kijken wij er naar uit om u weer eens te mogen verwelkomen.

Dave Hoogenboom

Tegenvaller van Sauna dag

Bij aankomst werden we goed geinformeerd over de facaliteiten.
Voor de opgietingen moest je een plekje...
Tegenvaller van Sauna dag

Bij aankomst werden we goed geinformeerd over de facaliteiten.
Voor de opgietingen moest je een plekje reerveren(mocht voor twee)
Eerste opgieting was super, tweede was een grote teleurstelling.
Tweede opgieten gingen vasten klanten gewoon naar binnen zonder bandje.
Dit was dus een domper op een mooie en leuke dag.

De hotelnachting was wel super, wat een mooie kamers.

Wij zullen uw feedback intern bespreken.
Met plezier kijken wij er naar uit om u weer...
Wij zullen uw feedback intern bespreken.
Met plezier kijken wij er naar uit om u weer eens te mogen verwelkomen.

Paul en Monique

Wij hebben hier ter ere van onze 25 jarige trouwdag op 4 oktober jl. na een dagje wellness enorm genoten van een een 4 gangen verrassings menu. Heerlijk gegeten, en genoten van de ontzettend... Wij hebben hier ter ere van onze 25 jarige trouwdag op 4 oktober jl. na een dagje wellness enorm genoten van een een 4 gangen verrassings menu. Heerlijk gegeten, en genoten van de ontzettend vriendelijke bediening!
Allemaal redenen om zeker nog een keer terug te keren!

E. Alserda

Wij hadden een high tea op het lounge terras met 21 personen. Vriendelijke bediening, alles prima verzorgd en prettige communicatie vooraf. Het loungeterras is zeker met mooi weer een geweldige,... Wij hadden een high tea op het lounge terras met 21 personen. Vriendelijke bediening, alles prima verzorgd en prettige communicatie vooraf. Het loungeterras is zeker met mooi weer een geweldige, relaxte plek. De kleintjes waren blij met de schommels, glijbaantje en de hangmatten vlakbij het terras.

Lenie Sibbelee

Prachtig complex, alleen jammer dat jullie geen korte bezoeken tarieven hebben (bijvoorbeeld 2 of 3 uur verblijf)

Robbert

Een zondagmiddag/avond doorgebracht in een heerlijke sauna. Bijzondere locatie, erg mooi aangelegd, en fraai gestyleerd. Alles schoon, personeel bijzonder vriendelijk en meer dan voldoende sauna's,... Een zondagmiddag/avond doorgebracht in een heerlijke sauna. Bijzondere locatie, erg mooi aangelegd, en fraai gestyleerd. Alles schoon, personeel bijzonder vriendelijk en meer dan voldoende sauna's, baden en ruimte om het lekker rustig aan te kunnen doen. Slechts 2 puntjes; maaltijd salades van het chef arrangement waren oké maar ook niet meer dan dat (smoothies en borrelbytes daarentegen erg lekker) en de hoeveelheid geluid van de afvoer, o.a. in zout- en kruidenbad en ventilator? in het kruidenbad werken erg verstorend en passen niet bij het predikaat stilteruimte. Nogmaals, verder niets dan lof, absoluut een aanrader!

Roxanne

De complete belevenis

C. Nooi

Wekelijks zijn wij bij deze geweldige sauna te vinden. We vinden het dan ook altijd een mini vakantie. Maar helaas gaat het eten zo achteruit, en dat is zo jammer. Bedorven sla op je broodje. Een... Wekelijks zijn wij bij deze geweldige sauna te vinden. We vinden het dan ook altijd een mini vakantie. Maar helaas gaat het eten zo achteruit, en dat is zo jammer. Bedorven sla op je broodje. Een biefstuk salade waar je een schaar bij nodig hebt. Soms wordt t goed opgelost maar soms staat t personeel te kijken van ja uhh ik zie t en ik geef t door aan de keuken. Wat hebben wij daar aan. Helaas dit is zo jammer van deze geweldige sauna. We hopen ? dat de keuken beter wordt. Vr gr.

Reactie Fort Resort Beemster:

Wat vervelend om te horen! Wij gaan dit zeker oppakken. Dank voor de feedback. Alleen op deze manier kunnen wij er zorg voor dragen dat de kwaliteit hoog blijft.