Service & klantvriendelijkheid
8.2/10
Hygiëne
Faciliteiten

Bart

Het oude fort is prachtig verbouwd tot sauna/ spa. Mooie sauna's, veel keuze (heerlijk(e) zoutbad, jungle sauna, kruidenbad). Lekkere gerechten op de kaart, prettige, aardige bediening. Kortom alles... Het oude fort is prachtig verbouwd tot sauna/ spa. Mooie sauna's, veel keuze (heerlijk(e) zoutbad, jungle sauna, kruidenbad). Lekkere gerechten op de kaart, prettige, aardige bediening. Kortom alles doen ze goed op het Fort en ik kom zeker terug en kan iedere sauna liefhebber van harte een bezoek aanbevelen.

VrZW

Top locatie!

Janneke

Echt weer even helemaal terug naar onszelf

HEINEKEN

Echt een parel in het mooie Beemster. Gastvrij en zeer flexibel met mooie kamers en goede faciliteiten voor een teamdag

Dennis & Francis

Wat een feestje is Fort Beemster! Genieten met een grote G.
Speciale dank aan gastvrije Bob, hij zorgde dat ons 25 jaar samenzijn nog bijzonderder werd.

Lydia

Schrik!
Op de website wordt gezegd dat het aantal bezoekers wordt gedoseerd door zogenaamde "slottijden".
Dus durfden we het toch aan de sauna te bezoeken. Wij werden bij aankomst (...
Schrik!
Dus durfden we het toch aan de sauna te bezoeken. Wij werden bij aankomst ( 19.00) daarom onaangenaam verrast door de enorme drukte, drukker dan we vóór de Corona hebben gezien! We hebben overwogen om weer weg te gaan maar zijn toch gebleven. Gelukkig werd het in de loop vd avond rustiger en hebben we toch kunnen genieten. Wel verontrustend en teleurstellend.

Geachte mevrouw Terra, Beste Lydia,
Hartelijk dank voor uw bericht en de genomen moeite om ons van feedback te voorzien.
Bij het lezen van uw feedback ben ik enorm geschrokken, omdat wij...
Geachte mevrouw Terra, Beste Lydia,
Bij het lezen van uw feedback ben ik enorm geschrokken, omdat wij hier heel secuur en met veel aandacht mee omgaan.
Wij willen u geen onveilig gevoel laten ervaren, we willen juist veel ruimte en rust creëren.
Wij hebben de tijdsblokken met veel zorg gemaakt en houden dit continu in de gaten, zo houden wij bijvoorbeeld ook rekening met het weer.
Helaas hebben wij echter niet 100% invloed op wanneer bijvoorbeeld onze gasten daadwerkelijk uitchecken e.d.
Gelukkig heeft u het verloop van de avond anders ervaren en hoop ik dat u toch ziet dat wij de voorzorgsmaatregelen uiterst serieus nemen.
Met plezier kijken wij er naar uit om u weer te mogen verwelkomen.
Hartelijke groet,
Chantalle van den Kommer

Mohammad

I am a long term client of FB. Visited at the end of Jul 20. You pay the full price of the weekend but can only stay 6.5 hours, promoted as "you will have lots of privacy". I found the price way too... I am a long term client of FB. Visited at the end of Jul 20. You pay the full price of the weekend but can only stay 6.5 hours, promoted as "you will have lots of privacy". I found the price way too expensive when the SPA was very busy (like in no corona times, on a weekend), people hugging and shaking hands and no social distancing at all except in the pools where only a certain number of people are allowed. Overall it didn't feel safe, because of too many people close to us and no rules checking from employees. Disappointing.

Monica

Visit end of July 2020

S

Vandaag geweest, sinds het begin van Corona niet meer geweest. We dachten I.v.m de huidige maatregelen en het inboeken in tijdblokken, het zal niet erg druk zijn!! Tot onze verbazing was het zeer... Vandaag geweest, sinds het begin van Corona niet meer geweest. We dachten I.v.m de huidige maatregelen en het inboeken in tijdblokken, het zal niet erg druk zijn!! Tot onze verbazing was het zeer druk, hadden wij niet verwacht. Toch wel een beetje verbaasd, en niet blij mee.

Hartelijk dank voor uw review.
Wij zullen uw punten intern bespreken.
Jammer en spijtig dat u dit zo heeft ervaren.
Juist door onze tijdsloten ervaren veel gasten en wij zelf ook het als...
Hartelijk dank voor uw review.
Wij zullen uw punten intern bespreken.
Jammer en spijtig dat u dit zo heeft ervaren.
Juist door onze tijdsloten ervaren veel gasten en wij zelf ook het als niet druk.
Wij hopen dat u dit de volgende keer anders zult ervaren.

Eva

S ochtends vroeg gebeld dat ik plotseling geveld ben door een verkoudheid en dat ik door de situatie rondom Corona dus niet mag komen om te voorkomen dat ik
eventueel andere gasten zou...
eventueel andere gasten zou besmetten. Er was geen mogelijkheid tot verplaatsen of annuleren, dus ik ben mijn 200 euro nu kwijt. Echt belachelijk! Totaal geen flexibiliteit in deze tijd. Het antwoord dat ik hierover kreeg was dat ‘ze geen rekening hoeven te houden met annuleringen door eventuele Corona’ Wauw. Dat is wel erg makkelijk
zakken vullen en niet flexibel en menselijk in deze tijd. Dus pas op met reserveren en betaal liever achteraf. Dat kan blijkbaar via zoover of tripadvisor (zag ik later) en dan had ik mijn geld nog gewoon gehad.

Hartelijk dank voor uw review.
Jammer om te horen. Dat u dit zo heeft ervaren.
Wij zijn een kleinschalig hotel met geen tot weinig aanloop voor ons hotel.
Altijd doen wij ons best om de...
Hartelijk dank voor uw review.
Jammer om te horen. Dat u dit zo heeft ervaren.
Wij zijn een kleinschalig hotel met geen tot weinig aanloop voor ons hotel.
Altijd doen wij ons best om de kamer door te verkopen, indien dat dan lukt hoeft u niks te betalen, maar anders helaas wel.
Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen.