Service & klantvriendelijkheid
8.2/10
Hygiëne
Faciliteiten

Fam. Loen

Bedankt voor de gastvrije en soepele ontvangst en support van ons feest afgelopen 18 juni! Het personeel was hartelijk maar professioneel en dacht met ons mee. Het eten was verrukkelijk, de ruimte... Bedankt voor de gastvrije en soepele ontvangst en support van ons feest afgelopen 18 juni! Het personeel was hartelijk maar professioneel en dacht met ons mee. Het eten was verrukkelijk, de ruimte aangenaam.
Alles bij elkaar heeft het zeker bijgedragen aan een grandioos feest!

Super om te lezen.
Heel graag gedaan.
Met plezier kijken wij er naar uit om jullie weer te mogen verwelkomen!

Peter Paulsen/ HEMA B.V.

Top vergaderlocatie

Hartelijk dank!
Graag tot ziens.

Jacqueline Haakman

Gisteren een dagje ford Beemster gepland. Prachtige locatie en geweldige welness beleving. Maar helaas liep de dag niet zoals gepland. Ik had de pech dat bij het afkoelen ( douche gedeelte buiten)... Gisteren een dagje ford Beemster gepland. Prachtige locatie en geweldige welness beleving. Maar helaas liep de dag niet zoals gepland. Ik had de pech dat bij het afkoelen ( douche gedeelte buiten) er een tegel was die wat aanslag had en ik daardoor uitgleed en mijn teen een flinke optater kreeg. Gelijk gaan koelen met mijn voet en de saunameester ervan op de hoogte gesteld als waarschuwing voor andere gasten. Deze reageerde direct door het te melden bij de technische dienst....de manager werdt ook op de hoogte gesteld en zou ons even komen opzoeken. Lang gewacht en uiteindelijk niemand gezien. Bij de kassa vonden de meiden dit heel sneu dus wilde zij mij en mijn vriendin tegemoetkomen wat natuurlijk erg aardig en klantvriendelijk is ( tenslote was het om 13.30 gebeurt en om 15.00 stonden wij alweer bij de kassa. Eigenlijk 2 opgietingen gehad en voor de rest geen sauna gezien. Het meisje bij de kassa was op de hoogte dat er iets was gebeurt maar een collega( de mevrouw van het spa gedeelte) had aan de manager laten weten dat het niet gebroken was.. nou na een bezoek aan het ziekenhuis was het dus WEL GEBROKEN!!! Ik vindt het jammer dat de manager niet de tijd en moeite heeft genomen om ons even te woord te staan. In eerste instantie een voucher gekregen met de 2de pers gratis en dat voelde dus niet goed. Nadat ik dat met iemand van de receptie had besproken hebben ze 1x entree van de prijs afgehaald en ook de voucher gegeven. Wat ik nu dus hiermee wil zeggen is dat de meiden van de receptie de dame van de spa en de Saunameester zich zeer klantvriendelijk hebben opgesteld als zij dat niet hadden gedaan dan was ik nooit meer terug gekomen. De manager daar ben ik zeer teleurgesteld in ,als manager moet je de problemen oplossen en in dit geval de klant tegemoetkomen en de moeite nemen om even het gesprek aan te gaan. In ieder geval de klant serieus nemen. Dat is hier dus echt niet gebeurt want het was volgens die collega niet gebroken....Het is niet zo dat ik zelf niet heb opgelet waar ik loop...dit is het gevolg van aanslag op de tegels bij het buiten douchegedeelte....des al nietemin over een week of vier ( ik heb een eigen bedrijf en sta de hele dag op mijn benen) moet het al aardig genezen zijn en hebben we dus opnieuw geboekt. En dat is niet door toedoen van de manager maar van de rest van het personeel.....Want ook al heb je het als manager nog zo druk je neemt in dit geval gewoon even de tijd om het gesprek aan te gaan.

Reactie Fort Resort Beemster:

Hartelijk dank voor uw bericht & feedback!
Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Rob Michalides en Marjolein Pen

Een bijzondere, prachtige locatie. Het feestelijk diner voor ons 26,5 jarig huwelijk, dat door Corona twee keer werd verplaatst ( met alle medewerking van Fort Resort Beemster) werd een bijzonder... Een bijzondere, prachtige locatie. Het feestelijk diner voor ons 26,5 jarig huwelijk, dat door Corona twee keer werd verplaatst ( met alle medewerking van Fort Resort Beemster) werd een bijzonder diner-dansant voor 60 personen. De samenwerking met bloemist, band en zanger was prima, het diner voortreffelijk, bediening en keuken uitmuntend. Gastheer Kevin regelde alles perfect. We hebben een prachtig feest gehad. De overnachting is bijzonder in het fort, evenals het ontbijt.

Reactie Fort Resort Beemster:

Fijn dat jullie zo genoten hebben!
Met plezier een volgende keer!

Erna slingerlandbakker

Heerlijke sauna met veel faciliteiten en fijne opgietingen, restaurant service matig, borrelplank met dikke vieze zalm en zonder de beschreven zoetzuur komkommer. daar iets van gezegd , maar er werd... Heerlijke sauna met veel faciliteiten en fijne opgietingen, restaurant service matig, borrelplank met dikke vieze zalm en zonder de beschreven zoetzuur komkommer. daar iets van gezegd , maar er werd niets mee gedaan. dat is echt een min punt

Reactie Fort Resort Beemster:

Hartelijk dank voor uw bericht en feedback.
Wij zullen dit meenemen.
Met plezier verwelkomen wij u graag weer.

Bea Rigter

Prachtige locatie die heel sfeervol is ingericht. Een nieuwe sauna is een extra cadeautje.
Door de hoogteverschillen vanwege het fort konden we in de luwte liggen wat heerlijk was.
Heel...
Heel schoon, bediening is erg aardig.

Hartelijk dank voor uw mooie review.
Met plezier verwelkomen wij u graag weer.

Roel en Joke Schaut

Een hele mooie en bijzondere locatie. Het diner voor ons 40 jarig huwelijk was perfect georganiseerd en was heerlijk. De complimenten voor gastheer Kevin en de medewerkers (bediening en keuken). De... Een hele mooie en bijzondere locatie. Het diner voor ons 40 jarig huwelijk was perfect georganiseerd en was heerlijk. De complimenten voor gastheer Kevin en de medewerkers (bediening en keuken). De Porterne zaal en overnachting in de Fortwachterswoning was fantastisch. Als ook het ontbijt voor ons en onze gasten in de Porterne kamer.

Fijn om te lezen dat u genoten heeft!
Met plezier kijken wij er naar uit om jullie weer te mogen verwelkomen in ons mooie fort.

Serano

Fantastische locatie!!

Centric Netherlands

Afgelopen vrijdag een klant event gehouden in Fort Beemster en de lokatie is mooi, de catering ook en eigenlijk een prima dag gehad! Aanrader voor niet al te grote events. Minpunt is wel het aantal... Afgelopen vrijdag een klant event gehouden in Fort Beemster en de lokatie is mooi, de catering ook en eigenlijk een prima dag gehad! Aanrader voor niet al te grote events. Minpunt is wel het aantal beschikbare parkeerplaatsen en de toegankelijkheid met openbaar vervooer.

Nicole

Wij dachten dat er door de stille tijd van Corona voldoende mogelijkheden zouden zijn geweest om het achterstallig onderhoud te doen. Maar er zaten overal lekkageplekken, er waren bladderende... Wij dachten dat er door de stille tijd van Corona voldoende mogelijkheden zouden zijn geweest om het achterstallig onderhoud te doen. Maar er zaten overal lekkageplekken, er waren bladderende plafonds en aardig wat onderdelen die het niet deden. Helaas is het ook een extreem lawaaiig gebeuren, echt overal hoor je de motoren. Het lijkt wel of er constant een vliegtuigmotor aan staat binnen in het gebouw. Het is zo erg dat je de muziek niet eens kunt horen daar waar die aan staat, waardoor dat nog meer ruis geeft.
Dus alle stilte- en behandelruimtes zijn beslist niet stil. Tijdens de klankschaal sessie werd de rust daardoor ook behoorlijk verstoord. Los van het feit dat de dame die de sessie deed redelijk passieloos rondliep en niet in verbinding was met de mensen. Ook de dame die de scrubsessie moest begeleiden leek er niet veel zin in te hebben, we kregen een hand scrub en mochten de rest zelf doen. Lastig scrubben als je jouw handen vol hebt, had best in een bakje gemogen voor het gemak en wat meer uitleg had ook wel fijn geweest. De ingegraven waterbedjes zijn alleen geschikt voor heel vitale mensen, anders kom je er niet in en uit. Verder ware er veel plekken waar het niet al te fris (schoon) was, dat is niet fijn, als je naakt en kwetsbaar rondloopt wel een vereiste in mijn beleving.
Ook de keuken is niet meer wat het was, jammer en nu best prijzig.

Gelukkig dat de massage heel veel goedmaakte, dat waren twee bijzonder professionele mensen die echt hun uiterste best gedaan hebben. Ze waren zo goed dat we de herrie maar voor lief namen.
Keiblij met de massage zijn we naar huis gegaan, die zouden we zonder de sauna wel nog een keer willen boeken en dan liefst op een andere wel stille locatie.

Beste Nicole,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u dit zo ervaren heeft, wij zullen de punten intern oppakken.
Nogmaals dank voor de genomen moeite om ons van feedback te voorzien.