Service & klantvriendelijkheid
Faciliteiten

Andre D.

Heerlijk dagje uit

Lydia de Vries / Van Vlierden Caravans

Dit keer gekozen voor het 5 gangen diner. Ik zag het voordeel in geen keuze stress. Een geweldige ervaring, een smaakbeleving aan gerechten. Prima koks en prima bediening. Zeker voor herhaling... Dit keer gekozen voor het 5 gangen diner. Ik zag het voordeel in geen keuze stress. Een geweldige ervaring, een smaakbeleving aan gerechten. Prima koks en prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Corina Hanekamp

Al heel vaak op het fort geweest, vanaf het begin van de ontwikkeling van het fort. Nu voor het eerst in de wellness: het was heerlijk van het begin tot het eind. Vriendelijk personeel en fijne... Al heel vaak op het fort geweest, vanaf het begin van de ontwikkeling van het fort. Nu voor het eerst in de wellness: het was heerlijk van het begin tot het eind. Vriendelijk personeel en fijne behandelingen! We komen zeker terug!

Bernadette Stuijt

Fijne sauna echt een belevenis.
Alleen €1,50 voor een klein bitterbal ? Het kan te gek ook

Reactie Fort Resort Beemster:

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te lezen dat u genoten heeft.
Wij zullen uw feedback meenemen en willen u dan ook hartelijk hiervoor danken.

Chris Leijssenaar

Naar aanleiding van 50 jaar huwelijk en het vieren van mijn 75e verjaardag een geweldig en zeer goed verzorgd feestje gehad bij Fort Beemster.

Hartelijk dank voor uw mooie review.
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie 50tigste jubileum!
Van harte gefeliciteerd.
Met plezier kijken wij er naar uit om jullie in de...
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie 50tigste jubileum!
Van harte gefeliciteerd.
Met plezier kijken wij er naar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

berghoef

Prima dagen

Hartelijk dank voor uw mooie review.
Fijn om te horen dat jullie genoten hebben.
Wij kijken er naar uit om je weer te mogen verwelkomen.

Fam. de Boer

We mochten een prachtig feest vieren bij het resort. De locatie was prachtig en de verzorging top!

Hartelijk dank voor uw mooie review.
Wat fijn om te lezen dat jullie een prachtig feest bij ons hebben mogen beleven!
Met plezier kijken wij er naar uit om jullie in de toekomst weer te...
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Met plezier kijken wij er naar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Maia

Op 19 juli de heetste dag van het jaar was fantastisch, ook een hele fijne massage van Johan, top masseur!!!

Yvonne

Super relaxed!

Reactie Fort Resort Beemster:

Fijn dat u zo heeft genoten! Tot ziens weer :-)

Groenhart Group

Zaterdag 4 juni ons 100 jarig jubileumfeest gevierd bij Fort Beemster. Ontzettend genoten, prachtig weer dus de locatie was super zo op het terras. Heerlijk gegeten en gedronken, alleen maar blije... Zaterdag 4 juni ons 100 jarig jubileumfeest gevierd bij Fort Beemster. Ontzettend genoten, prachtig weer dus de locatie was super zo op het terras. Heerlijk gegeten en gedronken, alleen maar blije gezichten gezien en achteraf vele positieve reacties ontvangen.
Het was in 1 woord TOP!

GEWELDIG!
DANK!
Met plezier een volgende keer!