Informatie website
Reactiesnelheid op aanvraag
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Het Interprovinciaal overleg contactpersoon Ron Moelchand

Uitstekend en geduldig in de omgang.

Goed omgegaan met pakketten

Houden zo

Anneke Verkerk

Prima, zie onder

snel, vriendelijk en zonder allerlei ingewikkelde formulieren!

feedback over de aflevering van het pakket. Wanneer heeft mijn klant het pakket ontvangen?

Wat planning betreft zeer goed. De administratieve afdeling laat nogal te wensen over.

Communicatie m.b.t. transportplanning

Facturatie afdeling loopt niet gesmeerd. We krijgen andere prijzen gefactureerd als geoffreerd en na melding hiervan duurd het 2 weken eer we een reactie kregen.

Reactie Focus Koeriers:

Het klopt dat we de tarieven niet goed in ons plansysteem hebben gezet. De late reactie kan met de decemberdrukte te maken hebben gehad maar is absoluut een punt dat we moeten verbeteren.
Wat...
Wat de representativiteit van de chauffeur betreft: Dit ging over een door ons ingehuurde vrachtwagenchauffeur ivm de grote van de lading. Wij zijn ons ervan bewust dat andere bedrijven de lat lager hebben liggen dan wij.

Roemwijn

Super. Snel, correct en goede prijskwaliteit. Ik vertrouw mijn flessenwijn aan Focus Koeriers toe, zonder zorgen! Blij met de dienstverlening.

Tot op heden niets dan goede ervaring. Een proactieve houding van de medewerkers, de wil en het vermogen om snel te schakelen en klantwensen uit te voeren maken de samenwerking erg prettig.

Snel schakelen en aanpassen zolang dit binnen de mogelijkheden valt.

Happas Catering

Pas een keer gebruik gemaakt van de koeriersdienst, maar ga dit zeker vaker doen.

Goede en snelle afhandeling.

Geen verbeterpunten.

Snelle service

nvt

Intressio bv

Prima service. Professionele dienstverlening

Bartele Gallery

Prima service en toen er wat extra mee moest werd er niet moeilijk gedaan. Directe communicatie lijnen. Gebruik ze zeker weer.

Super service en gelijk vertrouwen. De rekening kwam na de service en dat tref je niet zo vaak meer.

Nee, alles ok. Misschien een naamkaartje meegeven bij aflevering van de goederen, zodat ik een volgende keer niet weer hoef te googelen voor een distributor.

Roparo Mastertailors

Zeer prettig en professioneel bedrijf om mee samen te werken.