Informatie website
Reactiesnelheid op aanvraag
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Notariaat

Wij maken pas sinds kort gebruik van Focus Koeriers maar zijn zeer tevreden over de ritjes tot nu toe.

Jasper

Een aantal keren snel een koerier nodig, telkens weer kon ik prima van hen op aan.

Erg snel en professioneel, niet duur

Snel, efficiënt, vriendelijk en alles volgens afspraak afgeleverd. Zeker een aanrader om Focus Koeriers in te schakelen. Wij waren zeer tevreden.

Zie onze beoordeling en onze ervaring met Focus Koeriers.

Zeer goed en snel geholpen. Focus koeriers is professioneel en oplossinggericht. Erg tevreden.

Oplossinggericht, vriendelijk

Heel warme en vriendelijke behandeling van de aanvraag. Goede service en aftersales

Zorg

Ik heb Focus als een flexibele dienstverlener ervaren met een goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Goede prijs/kwaliteit-verhouding en flexibele houding.

op het moment heb ik geen tips.

Nieuw-Vennep

Heldere duidelijke communicatie...

Niet van toepassing...

Niet van toepassing...

F

Snelle service, echter koerier niet op de hoogte van het soort levering. Het was een kostbare, zware levering en dit was overlegd. Bij uitvoering was niet voldoende materiaal aanwezig om de levering... Snelle service, echter koerier niet op de hoogte van het soort levering. Het was een kostbare, zware levering en dit was overlegd. Bij uitvoering was niet voldoende materiaal aanwezig om de levering in te laden.

Snelle reactie, op korte termijn in te schakelen.

Koerier wist niets af van (zware) gewicht van de levering, had hulp nodig bij het inladen. Er moet beter gebriefd worden.

Snelle en goede service

4 à 5 x spoedtransport