Flowbo

Maaike Schot

Fijn bedrijf. Levering netjes en optijd! Heldere communicatie via mail. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

jolande krap

Prima snelle levering, fijn dat er contact opgenomen wordt een half uur voor men voor de deur staat

Jan Boschloo

Planten geleverd zoals beschreven en op het beloofde moment

Mike Warnaar

2x bomen besteld en alles volgens afspraak verzorgt - ik had wat vragen die ik via de app kon stellen en kreeg hier ook direct antwoord op

Laurens

Het was niet helemaal goed gegaan maar het is netjes in orde gemaakt!

Yvonne Vd biesebos - Veelbehr

Goede service ,snelle levering

Iwan Marinus

Snelle levering van bestelling

Arjan Van De Geer

Uitstekend

Jetze Spinder

Zeer vriendelijke benadering van de klant.

Mylene Meijer

Ik heb twee grote plantenbakken besteld. De bezorging ging prima maar het zijn niet de bakken die op de foto staan. Op de foto staan bakken met een klein werkje erin en de geleverde bakken zijn uni... Ik heb twee grote plantenbakken besteld. De bezorging ging prima maar het zijn niet de bakken die op de foto staan. Op de foto staan bakken met een klein werkje erin en de geleverde bakken zijn uni grijs. Jammer, maar ik had geen zin in al dat gedoe met terugsturen dus ik heb ze maar gehouden.

Reactie Flowbo:

Beste Mylene,
Beste Mylene,
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met het geleverde product. Helaas heb je niet eerder contact met ons opgenomen, zou je dit alsnog willen doen? Dan zoeken we samen naar een gepaste oplossing.
Groet,
Flowbo