Ki / KiLo Service

Ik kreeg een hele vriendelijke gozer aan de lijn! (Mudi) heeft me super goed geholpen service is goed!

Snelle service, goeie comunnicatie

Handelsonderneming de graaf

Top goede service

Linn

Snel en goed geregeld ! Top service

Kees

Ik ben heel vriendelijk geholpen door iemand van Financiallease.nl. Na diverse offertes kwam ik er achter dat de medewerker van financiallease een veel lager rentepercentage tegen mij heeft vermeld... Ik ben heel vriendelijk geholpen door iemand van Financiallease.nl. Na diverse offertes kwam ik er achter dat de medewerker van financiallease een veel lager rentepercentage tegen mij heeft vermeld (4,6%) terwijl ik op 7,8% uit kwam als ik zijn offerte narekende. Toen ik hem daar mee confronteerde zei hij dat het een foutje was... 'Moet kunnen toch?' Vervolgens begon hij er over dat er wel wat te regelen is met een korting...
Erg vervelend dat ik er zelf achter moet komen dat iemand niet doet wat hij zegt.
Ik ben daarom niet in zee gegaan met financiallease.nl

Ik ben na het plaatsen van mijn review terug gebeld door Financiallease.nl. De leidinggevende van de persoon die de fout gemaakt had was op onderzoek uit gegaan en het voorval werd bevestigd. De verkoper had een fout gemaakt en er is iets in de software aangepast waardoor de fout niet meer gemaakt kont worden.
Vervolgens werd ik bedankt voor de feedback en stelde de medewerker mij voor om de review te verwijderen in ruil voor 50 euro tanktegoed.
Ik heb dit geweigerd en ik heb gezegd dat ik mijn review aan ging passen met daarin de vermelding dat ik het advies heb gegeven om de kredietkosten, dus de rentepercentages, duidelijk in de offertes van financiallease.nl te vermelden. Dat advies zou aan de directie doorgegeven worden.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Wees helder en transparant over het rentepercentage dat jullie rekenen zodat klanten in staat zijn om een eerlijk vergelijk te maken tussen verschillende aanbieders. Ik ben blij dat ik er op tijd... Wees helder en transparant over het rentepercentage dat jullie rekenen zodat klanten in staat zijn om een eerlijk vergelijk te maken tussen verschillende aanbieders. Ik ben blij dat ik er op tijd achter kwam dat dit niet het geval was.

BaristaRick

Top service!

Nvt

Borghouts makelaars

Goede service, fijn contact en goed bereikbaar!

Jan

Ik ben zeer netjes en snel geholpen.
goede communicatie reageerde snel en dachten met me mee naar een goede oplossing MAX ! Bedankt

Focalpoint

Superbedrijf met supermedewerker Daniel. Snel, duidelijk en zeer effectif!

Ton Schoonebeek Keukenmontage

Positief! Denken mee, handelen snel, en zijn vriendelijk.

Komen beloften na.

Maus natuurlijk!

Goed!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Goed, soepel, snel contact. Mudi wilde mij echt helpen!