Bpj dienstverlening

Super geholpen kan niet beter echt de moeite genomen om het naar een goed einde te brengen

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Geen verbetering niks op aan te merken

Precies Goed totaal - onderhoud

Goede service, aardige medewerker. Alles was duidelijk en ik ben goed geholpen.

Ettb interieur

Super goed erg tevreden zeer professioneel

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Vooral zichzelf hij heeft een hoge gun factor

SYMS Dienstverlening

Zeer snelle reacties en duidelijke communicatie

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

De medewerker die ons heeft geholpen communiceert helder en belooft wat hij doet.

x

Mijn ervaring met financial lease was goed. we zijn goed geholpen door M. van Houten. Wat ik wel minder vond was dat er gelijk contact was opgenomen (via mail) met de garage waar ik een leaseauto... Mijn ervaring met financial lease was goed. we zijn goed geholpen door M. van Houten. Wat ik wel minder vond was dat er gelijk contact was opgenomen (via mail) met de garage waar ik een leaseauto wou leasen, terwijl ik alleen via de website van financial lease een offerte wou aanvragen om de maandelijkse lasten te bekijken. Er hoefde niet gelijk al met de garage gemaild te worden over dat we de auto gelijk wouden leasen (natuurlijk ook niet handig als je nog in de onderhandelingsfase zit). Maar goed, het is nu rond. Voor de rest ben ik tevreden. Wel zou ik in het vervolg aanraden om dus niet gelijk contact op te zoeken met de garage.

Zie boven

Tukkerdakwerken

Ik ben zeer netjes en snel geholpen en ter woord gestaan....goede communicatie via de mail en ook per telefoon...aanrader

N.v.t

Kadir

Ben helemaal zoals altijd top geholpen en alles verloopt soepel en perfect daarbij wil ik Mark bedanken!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Perfect, alles naar wens geholpen door Mark. Iedere keer dat ik een telefoontje heb opgenomen is het altijd goed nieuws geweest bedankt daarvoor!

Bar Bubbles

Hele goede service

Kan niks meer toevoegen

Mol Advisie

Perfecte dienstverlening!

Den Braber Bouwcoördinatie

Uitstekende en snelle service.

N.v.t.