Nico Tromp

Goede

Renne

Prima ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

In eerste instantie lukte het niet om office 2019 geïnstalleerd te krijgen. Was geen probleem voor het bedrijf en heeft een andere opgestuurd.

Juust Out

Heel goed !

Beschrijf hier uw ervaring

Dit was mijn eerste aankoop bij FDK-shop. Ik heb vier dagen alle shops in Nederland afgestruind voor een goede machine tegen een normale prijs, en uiteindelijk kwam ik bij FDK-shop terecht. Ik heb... Dit was mijn eerste aankoop bij FDK-shop. Ik heb vier dagen alle shops in Nederland afgestruind voor een goede machine tegen een normale prijs, en uiteindelijk kwam ik bij FDK-shop terecht. Ik heb de machine besteld, die werd keurig op tijd netjes verzorgd afgeleverd, en de machine is prima in orde. Ben vooralsnog heel tevreden over FDK-shop. Een vriend van me had ook een nieuwe computer nodig, en ik heb FDK van harte aanbevolen.

particulier

Eenvoudig contact gelegd via internet.

Beschrijf hier uw ervaring

Levering pc voldoet aan verwachting en kwam vlot tot stand. Heb wel een klein minpunt: SSD lag los in het frame. Los ik zelf op. Apparaat functioneert na 1 week gebruik nog steeds goed.

Jeroen quirijns

Goede service en goed assortiment.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima gebruikte laptop gekocht, deze was in nieuwstaat.

Jeroen Puttemans

Een zeer snelle levering, professionele klantenservice! zeer goeie kwaliteit van computers!

Zeer goeie ervaring!

Alistair

Top service! Goeie communicatie en als er een probleem is lossen ze die netjes snel en goed op!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Aanrader om hier wat te bestellen perfecte service!

Huib Trieling

Inmiddels mijn vaste leverancier voor gebruikte laptops.

Beschrijf hier uw ervaring

Opnieuw een laptop bij FDK aangeschaft vanwege goede eerdere ervaringen. Ook deze kan nog enkele jaren mee. Vooraf geïnstalleerd en de zekerheid dat men eventuele problemen oplost.