Ramon

Correcte en snelle levering van de bestelling

Beschrijf hier uw ervaring

Nette aflevering en goed werkend product.

Terraglas

Zeer goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel gestuurd, behulpzaam door de telefoon.

Jan Vis

Prima service! De bestelde surface werd keurig, op tijd, bezorgd

Tel. Contact gehad, prima advies

Eric nobel

Snelle levering en ben tot nu toe zeer tevreden met mij surface pro 4

Beschrijf hier uw ervaring

De ene dag besteld de volgende dag in huis.
Bestelling zeer goed verpakt en mijn surface pro 4 ziet er ook erg goed uit.
Compleet met type cover en Windows 11 voorgeïnstalleerd. De ene dag besteld de volgende dag in huis.
Bestelling zeer goed verpakt en mijn surface pro 4 ziet er ook erg goed uit.
Compleet met type cover en Windows 11 voorgeïnstalleerd.
Windows 11 draait super goed op deze tablet terwijl deze eigenlijk niet geschikt is voor deze tablet.

DDI architecten

Laptop snel verzonden

Beschrijf hier uw ervaring

Laptop is netjes, wel een toetsenbord dat niet helemaal werkt. Maar keurig verzendlabel toegezonden om de laptop terug te sturen voor reparatie. Er kan altijd wat misgaan, ook bij nieuwe apparaten.... Laptop is netjes, wel een toetsenbord dat niet helemaal werkt. Maar keurig verzendlabel toegezonden om de laptop terug te sturen voor reparatie. Er kan altijd wat misgaan, ook bij nieuwe apparaten. Zolang het maar gerepareerd wordt.

M.C. Matthijsse

Voor een laag bedrag een redelijke windows laptop, die ik maar voor 1 pgr. gebruik, geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Alleen de levering zou iets beter kunnen. Hoewel het voor mij geen probleem was.

Bas van den Berg

Ik heb hier een mini pc gekocht. Had er wat vragen over. Deze werden direct beantwoord. Ik wilde er een grotere hardeschijf in en meer geheugen. Deze opties werden meteen aangezet op de website... Ik heb hier een mini pc gekocht. Had er wat vragen over. Deze werden direct beantwoord. Ik wilde er een grotere hardeschijf in en meer geheugen. Deze opties werden meteen aangezet op de website met de daarbij behorende prijzen zodat ik deze direct kon bestellen. Pc 's ochtends besteld en kon hem 's middags al op halen echte top

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn bedrijf. Goede communicatie. Zelfs nadat er nog een probleempje met de pc was. Na wat heen en weer mailen direct opgelost door FDK-shop. Mannen bedankt ik ben zeer tevreden.

Dave de Groot

Snelle service, levering

Goed product, werkt prima

Jeroen Sluis

Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne winkel, waar je vlot en vakkundig geholpen wordt. Naast reparaties ook een goed assortiment aan laptops, telefoons en tablets die tegen eerlijke prijzen worden aangeboden.

Peter van Dijk

Aanschaf MacBook Pro mid 2012

Beschrijf hier uw ervaring

Afgaande op de reviews had ik al een goed gevoel over dit bedrijf. Dat bleek helemaal juist. De laptop was zoals omschreven: Grade A. Ziet er vrijwel als nieuw uit, met een nieuwe batterij... Afgaande op de reviews had ik al een goed gevoel over dit bedrijf. Dat bleek helemaal juist. De laptop was zoals omschreven: Grade A. Ziet er vrijwel als nieuw uit, met een nieuwe batterij bovendien. Functioneert uitstekend. Op een vraag die ik had werd telefonisch vriendelijk en deskundig gereageerd. De prijs/kwaliteit is denk ik hier ongeëvenaard.
Kortom, ik ben dik tevreden. Wat mij beftreft is FDK een absolute aanrader