W.Hofsteede

Via marktplaats bij de fdk shop in Prinsenbeek een computer aangeschaft. Na betaling vlotte reacties van fdk shop via de Mail. Al met al een goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

Niks dan goeds snelle levering kon de computer zelfs ophalen.

Ronald

Prima. Werkt volgens afspraak

Beschrijf hier uw ervaring

Gewoon goed geleverd wat ik had besteld

Egbert Peeters

Interessant aanbod voor een prettige prijs. Combinatie met fysieke winkel (in de buurt) is handig voor niet al te ervaren gebruikers.

Beschrijf hier uw ervaring

Geleverde laptop was netjes en gebruiksklaar.

Vic

Zeer goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes op tijd verstuurd met track&trace. Aardige kundige mensen. Alleen dat Post NL hè!? Dramatisch. Maar daar kunnen ze bij FDK niets aan doen. Zeer aan te bevelen.

Max Hazelaar

Snelle service, probleemloos!

Beschrijf hier uw ervaring

Gebruikte Iphone besteld, snelle levering, totaal probleemloos.

Aad Keijzer

Zeer correct.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijkheid van het artikel. En afhandeling!

EMK

Snelle reactie en adequate levering

Beschrijf hier uw ervaring

afgegeven item voldoet aan verwachtingen

Edwin

Goed advies en snelle reactie op vragen

Beschrijf hier uw ervaring

2 laptops gekocht voor schoolgaande kinderen (voortgezet onderwijs). Goed advies en snelle respons op vragen.

Wim

Ik vond een speciaale tablet op marktplaats, na wat antwoorde op verduidelijkingsvragen en een kennismaking met de website snel besloten tot aankoop. De aankoop kwam snel en uitstekend verpakt aan.... Ik vond een speciaale tablet op marktplaats, na wat antwoorde op verduidelijkingsvragen en een kennismaking met de website snel besloten tot aankoop. De aankoop kwam snel en uitstekend verpakt aan. Alles was zeer keurig en precies zoals beschreven en verwacht. Ik ben super blij met mijn tablet. Over deze winkel/ dit bedrijf dus niets dan goeds. Ze verkopen A kwaliteit en dat zijn ze dus zelf ook.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is goed gedaan en goed gegaan.

Schuurmans

Prima snelle levering van mijn bestelling persoonlijk bezorgt.

Beschrijf hier uw ervaring

Heb een HP EliteDesk gekocht prima Pc ,er was een probleem met de betaling, niet de schuld van FDK maar storing bij de bank even een email gestuurd naar FDK, probleem opgelost.