Marc Verkerk

Was duidelijk uit leg en alles werk goed

Beschrijf hier uw ervaring

Had geen ervaring met dit bedrijf maar als ik weer wat nodig heb ga ik zeker hier weer na toe.

Larry

Goede laptop!

p van eijk

Prima bedrijf , snel verzonden

Beschrijf hier uw ervaring

na opgelicht te zijn in een andere internet winkel, waar we de laptop nooit van hebben ontvangen ! , met zweethandjes bij deze winkel een ipad air 2 gekocht voor onze dochtertje . alleen bluetooth... na opgelicht te zijn in een andere internet winkel, waar we de laptop nooit van hebben ontvangen ! , met zweethandjes bij deze winkel een ipad air 2 gekocht voor onze dochtertje . alleen bluetooth geeft ipad air 1 aan ? . maar denk dat er geen al te veel verschil in zal zitten. ipad heel snel ontvangen en werkt perfect ben er erg blij mee .ik kocht altijd van die kinder tablets van Denver en Lenovo vreselijke dingen werken traag of doen het gewoon weg niet . maar deze is super , erg blij mee .had ik eerder moeten doen .

W bos

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Op zoek naar een ipad voor mijn dochter en hier geslaagd,in één woord PERFECT!

Arnold

Ruim voldoende.

vomaco bv

In één woord TOP!

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere shop, snelle levering, keurige levering

Gerrits

We waren snel op zoek naar een (extra) laptop. Deze hebben we gevonden via FDK-shop. Helaas was de door ons bestelde laptop niet meer op voorraad. We kregen het aanbod om een beter type voor... We waren snel op zoek naar een (extra) laptop. Deze hebben we gevonden via FDK-shop. Helaas was de door ons bestelde laptop niet meer op voorraad. We kregen het aanbod om een beter type voor dezelfde prijs te kunnen kopen, dus dat hebben we gedaan. Heel fijn.

zie boven

Jesse

Topkwaliteit refurbished laptops

Beschrijf hier uw ervaring

Diverse laptops gekocht bij FDK. Laatste was een Lenovo Thinkpad T450 die ik nu zelf gebruik, de laptop is als nieuw. Eerder andere Lenovo's en een Dell gekocht. Ze waren allemaal als nieuw. Als ik... Diverse laptops gekocht bij FDK. Laatste was een Lenovo Thinkpad T450 die ik nu zelf gebruik, de laptop is als nieuw. Eerder andere Lenovo's en een Dell gekocht. Ze waren allemaal als nieuw. Als ik van te voren bel over details van de laptop krijg ik altijd zeer gedetailleerde informatie. Een vorige laptop had een zeldzaam type SSD die na een week stuk ging (kan gebeuren). Dit is zeer netjes opgelost.

jeffrey Van gils

Beschrijf hier uw ervaring

Beetje wennen dat online kopen en ophalen
Maar is allemaal goed gegaan

ed

Pc gekocht