Wim

Ik vond een speciaale tablet op marktplaats, na wat antwoorde op verduidelijkingsvragen en een kennismaking met de website snel besloten tot aankoop. De aankoop kwam snel en uitstekend verpakt aan.... Ik vond een speciaale tablet op marktplaats, na wat antwoorde op verduidelijkingsvragen en een kennismaking met de website snel besloten tot aankoop. De aankoop kwam snel en uitstekend verpakt aan. Alles was zeer keurig en precies zoals beschreven en verwacht. Ik ben super blij met mijn tablet. Over deze winkel/ dit bedrijf dus niets dan goeds. Ze verkopen A kwaliteit en dat zijn ze dus zelf ook.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is goed gedaan en goed gegaan.

Schuurmans

Prima snelle levering van mijn bestelling persoonlijk bezorgt.

Beschrijf hier uw ervaring

Heb een HP EliteDesk gekocht prima Pc ,er was een probleem met de betaling, niet de schuld van FDK maar storing bij de bank even een email gestuurd naar FDK, probleem opgelost.

Selsig

Snel geleverd, en een prima product voor een goede prijs

J.M.H. de Witte

Positieve ervaringen. Probeert zoveel mogelijk contact met de cliënt soepel te laten verlopen. Denkt mee en soms zelfs vooruit!

Beschrijf hier uw ervaring

ZBook derde generatie gekocht. Levering op afgesproken tijdstip. Helaas geen DVDRW aanwezig, terwijl deze er volgens de advertentie wel in zou moeten zitten. Schuldbewust en voorkomend nalevering... ZBook derde generatie gekocht. Levering op afgesproken tijdstip. Helaas geen DVDRW aanwezig, terwijl deze er volgens de advertentie wel in zou moeten zitten. Schuldbewust en voorkomend nalevering regelen.

J knook

Voldoende.

Beschrijf hier uw ervaring

Product s, morgens via internet gekocht. Tussen de middag op gehaald.

spruit

Prettig

prettig

W.B.

Snel en correct geleverd en goede kwaliteit.

Fijn winkelen.

Jan

Helemaal tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

Laptop besteld, dezelfde dag nog verstuurd en deze voldeed helemaal aan de beschrijving en dus de verwachting! Kortom, aanrader!

john

Zeer positief

Beschrijf hier uw ervaring

besteld artikel was uitverkocht, aanbod voor vergelijkend model zonder bij te betalen, zeer goed afgehandeld.

Henny

Goede refurbished PC's tegen geschikte prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle verzending en levering voldoet aan verwachting. Goede prijs / kwaliteitsverhouding.