Maaike Verkerk

Onze dochter gaat elke week met heel veel plezier naar de les. Nicoline doet het fantastisch.....ze komt altijd huppelend en met een grote smile weer naar buiten.

Reactie Fanworkmusicals:

Dank je! Dat zal Nicoline leuk vinden om te horen :-)

Ik vind het leuk, maar vind het uiteindelijk wat tegenvallen met wat ze neerzetten. Dan heb ik het ook meer over de oudere kinderen (eindshow vorig jaar). Had wat meer ondersteuning gehoopt tav het... Ik vind het leuk, maar vind het uiteindelijk wat tegenvallen met wat ze neerzetten. Dan heb ik het ook meer over de oudere kinderen (eindshow vorig jaar). Had wat meer ondersteuning gehoopt tav het zingen.

Reactie Fanworkmusicals:

Hoi! Dank voor je review. Met deze feedback kunnen we wat! Mocht je meer kwijt willen adhv de lessen en heb je concrete tips voor ons hoe we het beter kunnen doen? Wil je ons dan een mailtje sturen?... Hoi! Dank voor je review. Met deze feedback kunnen we wat! Mocht je meer kwijt willen adhv de lessen en heb je concrete tips voor ons hoe we het beter kunnen doen? Wil je ons dan een mailtje sturen? Members@fanwork.nl
Dank!
Groet Wouter

Leuke en dynamische groep mensen met hart voor wat ze doen. In staat om kinderen te enthousiasmeren. Goed verzorgde optredens en lessen.
Mijn zoon zit inmiddels in de talentclass. Wel jammer...
Mijn zoon zit inmiddels in de talentclass. Wel jammer dat die niet ook in Utrecht is. Het vervoer is best een opgave. Ook is het voor ouders die qua financiële situatie net tussen arm en rijk in vallen best erg veel geld om uit te geven. Zeker bij meerdere kinderen in het gezin... maar verder niets dan goeds!

Reactie Fanworkmusicals:

Dank voor je review! Fijn dat je zoon het zo naar zijn zin heeft. Ik snap dat het veel geld is, maar daar kunnen we helaas niet veel aan veranderen. Ook het reizen is inderdaad een opgave. Gelukkig... Dank voor je review! Fijn dat je zoon het zo naar zijn zin heeft. Ik snap dat het veel geld is, maar daar kunnen we helaas niet veel aan veranderen. Ook het reizen is inderdaad een opgave. Gelukkig wordt er veel gecarpoold.

Professionele club. Mijn dochter heeft het erg naar haar zin op musicalles!

Reactie Fanworkmusicals:

Fijn! Hopen dat ze lang bij ons op de les blijft. Dank voor je review!

Mijn dochter heeft het enorm naar haar zin

Reactie Fanworkmusicals:

Top! Dank voor je mooie review.

Positieve club mensen, erg enthousiast.

Dank!

Leuk, uitbundig en creatief

Reactie Fanworkmusicals:

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben! Dank.

Jorien Kerstholt

Mijn dochter zit in de talent class; dit is een mooie gelegenheid om ervaring op te doen. Er zijn fijne docenten en er wordt goed lesgegeven. De mogelijkheid om mee te doen aan een professionele... Mijn dochter zit in de talent class; dit is een mooie gelegenheid om ervaring op te doen. Er zijn fijne docenten en er wordt goed lesgegeven. De mogelijkheid om mee te doen aan een professionele productie is super.

Reactie Fanworkmusicals:

Dank voor je mooie review!

Joyce

Leuke organisatie met enthousiaste begeleiding.

Dank je!

Het niveau waarop wordt lesgegeven us heel hoog en de sfeer is goed.

Reactie Fanworkmusicals:

Kijk, dat horen we graag :-) Dank je!