Katja

Toppers! Onze dochter kan niet wachten tot zij op woensdag naar haar les mag. En ze komt altijd blij terug!

Mijn dochter had vandaag haar eerste proefles bij Bente en Lotte. Ze werd heel warm welkom geheten en voelde zich meteen op haar gemak, ondanks dat ze de enige nieuwe leerling was in die groep.... Mijn dochter had vandaag haar eerste proefles bij Bente en Lotte. Ze werd heel warm welkom geheten en voelde zich meteen op haar gemak, ondanks dat ze de enige nieuwe leerling was in die groep. Professionele en pedagogische aanpak. Leuke kinderen en een leuke sfeer. We hebben haar zojuist ingeschreven ?.

Petra

Vriendelijk, professioneel en enthousiast

Reactie Fanworkmusicals:

Dank voor je mooie review!

Erg professioneel

Dank je :-)

Nikki Boonstoppel

Snelle reactie, vriendelijk en duidelijk

Reactie Fanworkmusicals:

Deze reactie is een beetje laat, maar niet minder gemeend. Dank :-)

M

Eindshow was leuk om aan mee te werken. Jammer genoeg waren de dames van Fanwork erg onaardig tegen de kinderen en tegen de vrijwilligers.

De lessen die tot de zomervakantie gegeven...

De lessen die tot de zomervakantie gegeven werden waren erg leuk.

Wouter komt zijn afspraken totaal niet na en houd je continu aan het lijntje. Verder geeft hij steeds iedereen de schuld maat wil niet kijken bij z'n eigen fouten dit is erg storend.

Ik heb fanwork veelvuldig gepromoot bij vrienden familie en op school maar dit zal ik zeker nooit meer doen en voor ons echt geen fanwork meer! Wij gaan naar een musical school opzoek waar je wel met fatsoen wordt behandeld en waar de mensen eerlijk zijn en je niet continu voorliegen.

Reactie Fanworkmusicals:

Hoi! Jammer om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Dat willen we natuurlijk niet. Gelukkig is 99% alleen maar positief en een negatieve reactie heb je altijd. We kunnen ook niet alles... Hoi! Jammer om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Dat willen we natuurlijk niet. Gelukkig is 99% alleen maar positief en een negatieve reactie heb je altijd. We kunnen ook niet alles goed doen, dus onze excuses als we ergens een keer een steekje hebben laten vallen. Maar wellicht is er bij jullie zelf ook iets niet goed gegaan? Vast abonnement opzeggen vermoed ik?
Maak ook niet uit, het leven loopt niet altijd helemaal vlekkeloos. Nogmaals excuus.

Wendy Versluis / EdWenDesign

De musicallessen zijn erg leuk en de service is erg goed

Dank je!

A.jagesar

Heel erg leuk en leerzaam.
Er word goed gehoor gegeven aan wensen van ouders.
Kinderen voelen zich erg op hun gemak en elk kind voelt zich bijzonder in talent.
Een aanrader dus!!

Reactie Fanworkmusicals:

Dank voor je mooie reactie. We doen ons best :-)

Ontzettend leuke en professionele club met enthousiaste mensen!

Ontzettend bedankt!

Astrid

Afgelopen woensdag heeft mijn dochter Mila van 7 jaar haar 1e musical les gehad. We mochten de laatste 10 minuten kijken. Ze was nu al een ster, stond vooraan te stralen, zang, dans en acteren is... Afgelopen woensdag heeft mijn dochter Mila van 7 jaar haar 1e musical les gehad. We mochten de laatste 10 minuten kijken. Ze was nu al een ster, stond vooraan te stralen, zang, dans en acteren is helemaal haar ding! Met een grote glimlach kan ze niet wachten tot ze haar volgende les heeft. Bedankt Fanworks dat mijn dochter eindelijk iets met haar talent kan doen, thuis krijgen we al iedere dag een optreden.

Reactie Fanworkmusicals:

Wat leuk!!! Veel plezier voor Mila :-)