Zeer fijn

Zeer fijne review :-)

Linda

Leuke organisatie die kinderen in hun muzikale kracht zet!

Reactie Fanworkmusicals:

Dank je! Fijn om te horen :-)

Prima. Mijn dochter komt enthousiast thuis van de lessen dat is voor mij het belangrijkste.

Fijn!

Monique Nan-Ocokoljic

Goeie club, veel aandacht voor kinderen. Leuke jonge docenten. Enthousiast. Prijzig.

Reactie Fanworkmusicals:

Dank je! Fijn om te horen dat je een enthousiaste dochter hebt!

Gezellig, rustig, lekker uitdagend

Reactie Fanworkmusicals:

Dank je. fijn om te horen!

Liteke Aertsen

Mijn dochter Tess vindt het superleuk! De docenten zijn motiverend en enthousiast. De musical die ingestudeerd wordt is ook erg leuk. De app is erg handig. Tess gaat elke week met erg veel plezier... Mijn dochter Tess vindt het superleuk! De docenten zijn motiverend en enthousiast. De musical die ingestudeerd wordt is ook erg leuk. De app is erg handig. Tess gaat elke week met erg veel plezier naar musical.

Reactie Fanworkmusicals:

Yes! Helemaal leuk zo'n review. Dank!

Leuke, gezellig club waar ieder kind zichzelf mag zijn. Kleine groepen, lieve en kundige docenten, professionele organisatie, knallende en serieuze eindshow !

Reactie Fanworkmusicals:

Yes, super fijne review. Dank!

Nadine van der Plas

Goed georganiseerde musicalschool. De docenten zijn enthousiast, positief en lief.

Reactie Fanworkmusicals:

Dank je. fijn om te horen!

Heidi

Goed georganiseerd. Wel allemaal jonge docenten. Open les met kerst vonden we nogal matig... hadden we wel meer van verwacht, hopen dat ze wel meer hadden geleerd. Rest prima. Wel jammer de... Goed georganiseerd. Wel allemaal jonge docenten. Open les met kerst vonden we nogal matig... hadden we wel meer van verwacht, hopen dat ze wel meer hadden geleerd. Rest prima. Wel jammer de splitsing qua leeftijden tov vorig jaar geef Timo nu veel kleinere groep en helemaal geen jongens meer in zijn groep

Reactie Fanworkmusicals:

Hoi, dank voor je review. Met kerst hebben we er vanaf dit seizoenvoor gekozen om een open les te doen en niet zozeer druk te leggen op een presentatie. We vinden dat dat voor iedereen fijner is.... Hoi, dank voor je review. Met kerst hebben we er vanaf dit seizoenvoor gekozen om een open les te doen en niet zozeer druk te leggen op een presentatie. We vinden dat dat voor iedereen fijner is. Zeker in die eerste maanden willen we het lekker laagdrempelig houden. Ik heb daar nog een stuk over geschreven waar ik het helemaal uitleg. Dat vind je hier: https://fanworkmusicals.zendesk.com/hc/nl/articles/360001788819-Open-les-in-december
Groetjes Wouter

Aangezien ons kind altijd met heel veel plezier en enthousiasme naar FanWork gaat op zaterdag, omschrijf ik FanWork als een goede musicalopleiding waarbij de kinderen ook echt wat leren.

Reactie Fanworkmusicals:

Heel erg dank voor de mooie review!