Familie Bruggeling

Wij vinden het een professionele club met veel ervaren en vrolijke docenten.

Reactie Fanworkmusicals:

Vinden wij ook ;-) Dank je!

Joyce van der Horst

Wij zien onze zoon elke week met een grote glimlach naar buiten komen naar twee uur les. Gelukkig nu ook meer jongens in de groep. En als ik zo in schat is dat voor hem een fijne situatie.

Reactie Fanworkmusicals:

Kijk, daar doen we het voor. Iedere week met een glimlach naar buiten komen :-)

Mijn dochter gaat iedere zaterdag met heel veel plezier naar de lessen. En door de weeks word er nog hard geoefenend

Reactie Fanworkmusicals:

Super! Dank voor je review!

Esther Bosgraaf

Mijn dochter is nu voor het 2e jaar bij Fanwork en is super enthousiast! Leuk dat er voor zang, dans en toneel lessen zijn ipv alles in 1 en dus echt gespecialiseerde docenten staan! De eindmusical... Mijn dochter is nu voor het 2e jaar bij Fanwork en is super enthousiast! Leuk dat er voor zang, dans en toneel lessen zijn ipv alles in 1 en dus echt gespecialiseerde docenten staan! De eindmusical in het echte theater maakt het helemaal af! Top!

Reactie Fanworkmusicals:

Dank voor je mooie review!

Remke Vermeer

Een super leuke musicalschool. Onze dochter gaat er altijd met veel plezier heen.

Dank je Remke!

Onze dochters zitten nu een paar jaar op de musicalles van Fanwork en vinden het nog steeds geweldig. Andere sport is er voor opzij geschoven. We zien ze groeien elk jaar, qua techniek maar vooral... Onze dochters zitten nu een paar jaar op de musicalles van Fanwork en vinden het nog steeds geweldig. Andere sport is er voor opzij geschoven. We zien ze groeien elk jaar, qua techniek maar vooral ook qua zelfvertrouwen. Fijne docenten en goede organisatie. Onze oudste doet nu mee met de talent class in Amsterdam. We zijn onder de indruk van het niveau van de leerlingen en lessen daar!

Reactie Fanworkmusicals:

"We zien ze groeien elk jaar, qua techniek maar vooral ook qua zelfvertrouwen".
Daar doen we het voor :-) Dank!

Natasha Blauw

Top! Dochter gaat er met plezier naar toe en komt nog enthousiaster terug...

Super fijn!

Dida

Onze dochter is altijd enthousiast. Ze vindt vooral de combinatie van zang en dans leuk en het geeft haar rust om dit op 1 plek te kunnen doen.

Reactie Fanworkmusicals:

Super! Dank voor je review!

Sonja Akkies

Mijn zoon kijkt elke week er naar uit om zaterdag weer naar Fanworks te mogen! Hij leert er veel, is helemaal zichzelf en op zijn gemak bij de leuke docenten die hem ook absoluut inspireren en veel... Mijn zoon kijkt elke week er naar uit om zaterdag weer naar Fanworks te mogen! Hij leert er veel, is helemaal zichzelf en op zijn gemak bij de leuke docenten die hem ook absoluut inspireren en veel leren!
Wat hem betreft mogen er zelfs wel meer musicals/eindshows zijn dan 1x per jaar zodat ze nog gerichter kunnen oefenen en leren ;-)
Kortom: Fanworks is een absolute aanrader!

Reactie Fanworkmusicals:

Wow! Wat een mooie review. Dank je wel Sonja!