Leuk, verrassend, spannend, gezellig en leerzaam

Reactie Fanworkmusicals:

Dank je! Leuke en verassende review!

Jolanda

“Ik vind musicalles leuk, met name dat we in twee uur tijd afwisseling hebben qua dans, toneel en zingen anders zou ik het saai vinden” aldus onze zoon. De docenten zijn ook goed en geven gelukkig... “Ik vind musicalles leuk, met name dat we in twee uur tijd afwisseling hebben qua dans, toneel en zingen anders zou ik het saai vinden” aldus onze zoon. De docenten zijn ook goed en geven gelukkig ook een beetje aandacht aan de wat rustigere kinderen die ook hun creatieve talenten hebben, maar minder assertief zijn. Dat laatste mag zeker een aandachtspunt blijven! Niet alleen de ‘haantjes’ de leuke (hoofd) rollen geven, want juist rustige kinderen zullen enorm verbazen hoe zij zich ontwikkelen als ze in de schijnwerpers staan. Met de komende musicalshow waar ze nu voor oefenen, lijkt rolverdeling nog iets teveel gericht op de extraverte kinderen.

Reactie Fanworkmusicals:

Dank voor de goed onderbouwde review! Kunnen we wat mee. Dank!

Mijn dochter: Super leuk en goed georganiseerd. Ze houden rekening met iedereen.

Yes! Dank je!

Floor van Hoek

Floor zit er nog te kort op om een oordeel te hebben. Ik vind alleen haar groepje erg klein maar dat heeft misschien ook voordelen!

Joelle van Kouwen

Leuke gezellige musicalschool

Top!!

Onze dochter gaat elke week heel erg graag! En communicatie voor mij als ouder is open en proactief. Dus wij zijn blij.

Reactie Fanworkmusicals:

Yes, zeker het compliment voor onze kantoormensen is wel eens leuk om te horen :-) Dank je!

Een ontzettend fijne musicalschool waar kinderen echt wat leren. Fijne leerkrachten.
Bij vragen ontzettend snel antwoord!!

Reactie Fanworkmusicals:

Yes, super mooie review. Dank je!

Yvonne van Esch Huizinga

Goede communicatie, fijne app en (wat ik hoor) leuke lessen.

Reactie Fanworkmusicals:

Dank voor de mooie review! Fijn ook dat ons kantorwerk gewaardeerd wordt :-)

Liesbeth

Ik ben teleur gesteld.
Onze dochter houd erg van zingen,dansen en toneel. Echter hebben ze nog steeds niks gezongen en ze zit er al een half jaar op.

Ze doen te weinig aan dans/...
Ik ben teleur gesteld.

Ze doen te weinig aan dans/ toneel.
Wij hoefte nooit wat met haar te oefenen qua tekst of dans pasjes.

Beste Liesbeth,
Beste Liesbeth,
gelukkig hebben we elkaar in ieder geval gesproken en we danken je voor je feedback. Helaas voor ons zit er ook zo heeel af en toe geen goede review tussen, maar daar kunnen we wel wat mee. We doen iedere dag hard ons best om de lessen beter en beter te maken, dus ook hier gaan we wat mee doen!
Groetjes FanWork Musicals

Mijn dochter gaat graag naar musical les toe en vindt het acteren het allerleukste

Reactie Fanworkmusicals:

Fijn! Dank voor voor je mooie review!