Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Angelique

Ik kwam veel tegen wat mij al bekend was. Maar werk al in de branch. Dit was niet helemaal duidelijk als je dit vtv leest. Misschien had ik al meteen de vervolg opleiding kunnen doen. De opleiding... Ik kwam veel tegen wat mij al bekend was. Maar werk al in de branch. Dit was niet helemaal duidelijk als je dit vtv leest. Misschien had ik al meteen de vervolg opleiding kunnen doen. De opleiding is goed te doen ook als je nog geen ervaring hebt in het gebied van boekhouding. Dan is het misschien wel aanpoten om de opdrachten af te krijgen in een week. Maar als je dit goed blijft bijhouden is het een prima opleiding die je goed kan volgen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Angelique, dank voor uw recensie, cijfers en aanbeveling! Jammer te lezen, dat u een andere verwachting had van de opleiding. Wij raden iedereen aan om zich voor de start goed te informeren... Beste Angelique, dank voor uw recensie, cijfers en aanbeveling! Jammer te lezen, dat u een andere verwachting had van de opleiding. Wij raden iedereen aan om zich voor de start goed te informeren over de inhoud. Dit kan door ons te bellen, het lezen van de website, het downloaden van de brochure, maar ook deelnemen aan de infoavonden die wij voor de start vrijblijvend organiseren. Mocht na de start blijken dat de verwachting anders is, dan kunnen wij altijd kijken naar een eventueel andere invulling. Fijn om te lezen dat de opleiding verder u goed bevallen is! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Duidelijke lesstof, redelijk goed bij te houden naast mijn andere werkzaamheden.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is en ook goed gevolgd kon worden naast uw andere werkzaamheden. Vriendelijke groeten,... Dank voor uw positieve recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is en ook goed gevolgd kon worden naast uw andere werkzaamheden. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

G. van der Schoot

Door recensies was ik wat terughoudend met wat ik moest verwachten. Dit was gelukkig helemaal niet nodig!

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, cijfers en aanbeveling! Wij kunnen helaas niet iedereen tevreden stellen, maar fijn hier te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius... Dank voor uw mooie recensie, cijfers en aanbeveling! Wij kunnen helaas niet iedereen tevreden stellen, maar fijn hier te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

W. de Vries

De opleiding is praktijkgericht.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste mevrouw De Vries, dank voor uw positieve recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Mijn ervaring is zeer goed zeker ook een goede basis voor een vervolgopleiding

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik hoop dat ik mijn doelen kan bereiken. Vond de docent zeer goed, legde het perfect uit, als zeer prettig ervaren.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en ook de docent u goed bevallen zijn. Succes met het behalen van uw doelen! Vriendelijke groeten, Fabius... Dank voor uw mooie recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en ook de docent u goed bevallen zijn. Succes met het behalen van uw doelen! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Goede ervaring! Fijne lessen en zeker veel wijzer geworden :-)

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

De docent is erg bekwaam, aardig, niet te streng. Legt heel goed uit en ook aan de hand van veel praktijkvoorbeelden. De docent brengt een goede sfeer in de groep. Geeft iedereen veel aandacht en is... De docent is erg bekwaam, aardig, niet te streng. Legt heel goed uit en ook aan de hand van veel praktijkvoorbeelden. De docent brengt een goede sfeer in de groep. Geeft iedereen veel aandacht en is altijd bereikbaar en reageert snel op de mail.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding (en docent) u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Top -->docent legt alles goed uit. Kan altijd bij terecht. Heel erg vriendelijk.

M. vd. Horst

Ik vond het prettig werken en via de zoom en klassikaal.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding, zowel op locatie als online, u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen