Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Jagoda Stachowiak

Mijn ervaring is zeer positief. Ondanks een taalbariere heb ik mijn opleiding met goede cijfers afgerond - dankzij goede uitleg van onze docent.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Jagoda, dank voor je positieve recensie, prachtige cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en met name de docent je goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

De docent neemt echt de tijd ervoor om te zorgen dat iedereen in de klas het begrijpt, zo niet legt ze het nog een keer uit.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en met name de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

S. Rumpf

Super tevreden en een goede opleiding.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste mevrouw Rumpf, dank voor uw recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Een erg sociale docent die inlevend vermogen heeft, begripvol en duidelijk is, maar ook doelgericht.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Sympathiek, behulpzaam, goede duidelijke uitleg.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw recensie, prachtige cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Opleiding was duidelijk mede dankzij docent zeer duidelijke uitleg en begeleiding. Top.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw recensie, prachtige cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en met name de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

De docent nam de tijd als er iets niet duidelijk was en legde het evt nogmaals uit.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, prachtige cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

N.M. Tebbenhoff

Onze docent legt alles heel goed en duidelijk uit waardoor de lesstof goed blijft hangen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste mevrouw Tebbenhoff, dank voor uw mooie recensie, cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Top docent hadden wij!