Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Kleine klas met gelijkgestemde klasgenoten

Dank voor uw review en aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

S. Overheul

Goed. Jammer dat het door Corona online was.

W. Exalto

Duidelijk lesmateriaal, onze leerkracht was erg goed, nam de tijd, beantwoordt je vragen duidelijk. ook na de les.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, prachtige cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en met name de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

B. Schuurmans

Hele fijne lerares. Modules top!
Zwaar voor mij maar door de medestudenten en de lerares toch allemaal goede punten.

W.H. Rooding

Prima praktijkgerichte opleiding duidelijke uitleg door de docent

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste mevrouw Rooding, dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding (en de docent) u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Je ontvangt snel je diploma

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, prachtige cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding Administratief Medewerker u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Een opleiding waar ik iets aan heb. Op mijn niveau. Leuke deskundige docent, gezellig ook.

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik heb een goede ervaring met de opleiding. Goede leerstof en gemakkelijk te leren. Ik heb de opleiding goed doorstaan door klassikale lessen. Mijn doen is bereikt en lig nu beter op de arbeidsmarkt.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve review, prachtige cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en met name de docent u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Heel fijn, prettig ervaren

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor je positieve recensie, heel mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat je de opleiding als prettig hebt ervaren. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

De opleiding is praktijkgericht

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw review en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding Receptioniste / Telefoniste u goed bevallen is! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen