Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

S. van de Woerd

Corona maakte het erg lastig. Online was erg rommelig. Ik had er wat meer van verwacht.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw recensie. Het afgelopen jaar was door corona lastig, het online lesgeven was een alternatief waar we gelukkig gebruik van konden maken. Maar het is niet voor iedereen ideaal en vergt... Dank voor uw recensie. Het afgelopen jaar was door corona lastig, het online lesgeven was een alternatief waar we gelukkig gebruik van konden maken. Maar het is niet voor iedereen ideaal en vergt aanpassingen. Vervelend dat online u niet goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Opleiding was goed en ik heb heel veel van geleerd.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw heel mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Duidelijke uitleg van docent. Fijn persoon om les van te krijgen. Hoewel ik liever op locatie les zou hebben gehad, is het via online les toch goed gegaan mede dankzij de docent.

Reactie Fabius Opleidingen:

Goede ervaring. Wel jammer dat vanwege corona een groot deel van de lessen online was. Goede uitleg. Lesmateriaal soms wat gedateerd.

Marina Djafarova

A.L. Lubelczyk

De docente altijd helpen, kon alles vragen ben heel blij dat ze docent was.

Reactie Fabius Opleidingen:

Heel aandachtig docent gehad, ondanks online lessen en al die andere maatregelen heb ik nog wat kunnen leren.

Reactie Fabius Opleidingen:

Fijne duidelijke stof, fijn tempo, docent met geduld, denkt mee, duidelijk.