Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Angelique

Ik kwam veel tegen wat mij al bekend was. Maar werk al in de branch. Dit was niet helemaal duidelijk als je dit vtv leest. Misschien had ik al meteen de vervolg opleiding kunnen doen. De opleiding is goed te doen ook als je nog geen ervaring hebt in het gebied van boekhouding. Dan is het misschien wel aanpoten om de opdrachten af te krijgen in een week. Maar als je dit goed blijft bijhouden is het een prima opleiding die je goed kan volgen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Angelique, dank voor uw recensie, cijfers en aanbeveling! Jammer te lezen, dat u een andere verwachting had van de opleiding. Wij raden iedereen aan om zich voor de start goed te informeren over de inhoud. Dit kan door ons te bellen, het lezen van de website, het downloaden van de brochure, maar ook deelnemen aan de infoavonden die wij voor de start vrijblijvend organiseren. Mocht na de start blijken dat de verwachting anders is, dan kunnen wij altijd kijken naar een eventueel andere invulling. Fijn om te lezen dat de opleiding verder u goed bevallen is! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Score voor Fabius Opleidingen: 4/5
Zou je Fabius Opleidingen aanbevelen aan anderen? Ja